2025-05-31 17:29

TOP 10 reklamos užsakovų: dominuoja prekybininkai, po pertraukos grįžo „Camelia“

Prekybos tinklai, vertinant produktų grupes pagal investicijas į reklamą Lietuvoje, stipriai lyderiauja, tačiau aršiai kovoję ir komunikavę 2023 metais, 2024-aisiais prekybininkai buvo nuosaikesni. Ryškiausiai per praėjusius metus reklamos biudžetus didino mobiliojo ryšio operatoriai, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ stebėsena.

Bendrai prekybos tinklai per 2024 m., lyginant su 2023 m., reklamos investicijas teaugino 1,2% (gross dalis bendrame reklamos pyrage siekė 13%), kai tuo metu 2023 m., palyginti su ankstesniais, investicijas į reklamą šis segmentas augino bemaž 45% (gross dalis siekė 14,5%).

Antroje vietoje 2024 m. pagal investicijų į reklamą kiekį rikiuojasi pirkėjų lojalumo kortelės, jų reklamos biudžetai atsiriekia bemaž 6% bendrame pyrage, o per metus, lyginant su 2023 m., jų pagausėjo bemaž 16%.

52795
130817
52791