TOP 10 reklamos užsakovų: dominuoja prekybininkai, po pertraukos grįžo „Camelia“
Bendrai prekybos tinklai per 2024 m., lyginant su 2023 m., reklamos investicijas teaugino 1,2% (gross dalis bendrame reklamos pyrage siekė 13%), kai tuo metu 2023 m., palyginti su ankstesniais, investicijas į reklamą šis segmentas augino bemaž 45% (gross dalis siekė 14,5%).
Antroje vietoje 2024 m. pagal investicijų į reklamą kiekį rikiuojasi pirkėjų lojalumo kortelės, jų reklamos biudžetai atsiriekia bemaž 6% bendrame pyrage, o per metus, lyginant su 2023 m., jų pagausėjo bemaž 16%.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai