Reklamos aukso puodas – interneto platybėse, tradicinėje medijoje – nuosaikumas
Rinkos tyrimų bendrovė „Kantar“ metinę reklamos stebėseną atlieka keliais etapais: pirmiausia surenka duomenis iš audituojamų tradicinių žiniasklaidos kanalų, t. y. čia patenka TV, spauda, lauko reklama, dalis interneto reklamos (reklamjuostės ir turinio rinkodaros projektai). Pastaroji eilutė, kaip jau minėta, ir augo nuosaikiai nuo 140,8 mln. Eur 2023 m. iki 146,4 mln. Eur 2024 m.
Gerokai sparčiau didėjo verslų reklamos investicijos į skirtingus kanalus internete. Pastarąją dalį „Kantar“ vertina atlikdama rinkos ekspertų ir dalyvių apklausą, siekdama apskaičiuoti visą interneto reklamos rinką, ne vien reklamjuostes lietuviškuose portaluose, bet ir prekių ženklų išlaidas skirtinguose socialiniuose tinkluose, tarptautinėse platformose, kurios Lietuvai duomenų nepateikia.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai