A. Palaimaitė paliks LiMA vadovės pareigas
A. Palaimaitė direktorės pareigas paliks nuo rugpjūčio, kartu viliamasi, kad naujasis vadovas (-ė) pareigas pradės eiti anksčiau.
„Viskas turi savo pradžią ir pabaigą. Šis 8-ių metų periodas buvo begalo įdomus, prasmingas. Jaučiuosi daug prisidėjusi prie LiMA augimo, transformacijos, palieku aiškią strategiją, kur link judama. Kita vertus, komandoje turime taisyklę, kad atėjus į LiMA, ji lieka amžiams širdyje ir patirtyse, todėl iš jos išeiti neįmanoma, tad visiškai neatsitraukiu, jei reikės, organizacijai gelbėsiu kaip strateginio augimo konsultantė, o vėliau planuose – kandidatuoti į asociacijos valdybą“, – VŽ teigia A. Palaimaitė, LiMA direktorė, Europos marketingo konfederacijos viceprezidentė.
A. Palaimainė pabrėžia, kad nauji iššūkiai ir prasmingi pokyčiai visada buvo jos variklis, tačiau dabar dar neturi konkretesnių naujų planų: „Nuo rugpjūčio norisi bent kelis mėnesius pailsėti, o po to vėl imtis stateginių pokyčių versluose įgyvendinimo“.
Ji pasidžiaugia, jai vadovaujant LiMA tapo viena didžiausių ir labiausiai vertinamų asociacijų ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje.
„LiMA šiandien vienija daugiau narių nei bet kada, yra finansiškai stabili, organizuoja gausybę konferencijų ir mokymų, vykdo tarptautinius sertifikavimo kursus bei yra vertinama įmonių, agentūrų, kitų organizacijų bei valstybinių institucijų“, – išplatintame pranešime teigia A. Palaimaitė.
Pasak Rūtos Gaudiešienės, LiMA valdybos pirmininkės, „Civitta“ partnerė, A. Palaimaitė fundamentaliai transformavo LiMA į didžiausią Lietuvos marketingo bendruomenę.
„Į naujojo direktoriaus ar direktorės pareigas ieškome stiprios, charizmatiškos asmenybės, kuri ir toliau sklandžiai valdytų strateginius asociacijos procesus“, – sako R. Gaudiešienė.
LiMA veikia 20m. ir jungia daugiau nei 1.300 narių.