Lietuvoje veiklą pradeda dar viena „Publicis Groupe“ atšaka
Prancūzijos „Publicis Groupe“ jungia skirtingas rinkodaros, komunikacijos, žiniasklaidos planavimo ir skaitmenines agentūras. Tarp veikiančių Lietuvoje: „Starcom“, „Zenit“, „Digitas“, o Baltijos šalyse, be paminėtų agentūrų, veiklą vykdo ir „Leo Burnet“ bei „Publicis“.
„MSL Baltic“ šalyse veikia nuo 2023 m., o dabar atidarytas padalinys Lietuvoje.
Visų Lietuvoje veikiančių agentūrų juridinis vienetas – UAB „Lion Communications Vilnius“.
„Žengiame strateginį žingsnį, atidarydami MSL padalinį Lietuvoje. Sėkmingai startavę Baltijos regione prieš porą metų, dabar plečiamės Lietuvoje“, – teigia Juozas Daugirdas, „Publicis Groupe Lietuvos“ ir „Lion Communications Vilniaus“ vadovas.
VŽ rašė, kad 2023-ieji „Lion Communications Vilniui“ buvo sėkmingi – agentūros pajamos augo bemaž 46%, o didžiąją dalį jų sudaro žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninės rinkodaros paslaugos.
Viliamasi, kad iki metų pabaigos MSL teikiamos komunikacijos paslaugos pasieks 10–15% pajamų.
„Galutinių 2024-ųjų rezultatų dar neturime, nes dabar jie yra audituojami ir bus paskelbti tik atlikus visą įmonės auditą. Tačiau matome, kad augome, tiek kalbant apie apyvartą, tiek pelną. Šiuos metus taip pat pasitikome optimistiškai, tačiau, žiūrėdami į pastarųjų dienų įvykius pasaulyje, juos vertiname atsargiau“, – teigia J. Daugirdas.
Kartu jis priduria, kad stagnacijos ženklų savo klientų krepšelyje esamu momentu nemato.
„Tačiau, didėjant neapibrėžtumui pasaulio rinkose, matome, kad iššūkių tikrai bus, todėl plečiamas paslaugų spektras yra labai svarbu, nes tai leis užsitikrinti naujus pajamų šaltinius ir juos diversifikuoti“, – viliasi J. Daugirdas.
Į komunikacijos pusę
G. Štitilė, MSL padalinio Lietuvoje vadovė, tikisi, kad, turėdami ilgametę tarptautinę patirtį ir platų pasaulinį tinklą, įneš dinamikos į Lietuvos komunikacijos industriją.
„MSL Baltic“ padalinyje Lietuvoje dabar dirba 3 žmonės. Šiuo metu vyksta aktyvi komandos plėtra.
„Dabar ieškome komunikacijos specialistų, turinio kūrėjų, projektų vadovų. Planuojame, kad iki metų pabaigos komandą sudarys iki 10 žmonių“, – skaičiuoja G. Štitilė.
Per pastaruosius dvejus metus nuo savo veiklos pradžios MSL Baltijos šalyse bendradarbiavo su „L'Oreal“, „Electrolux“, „Maxima“, „Samsung“, „Henkel“, „Danone“ ir „Radisson“ ir kt.
MSL, priklausantis „Publicis Group“, yra vienas didžiausių pasaulyje viešųjų ryšių ir integruotos komunikacijos tinklų, jame dirba daugiau nei 3.100 darbuotojų.
Konkurencija aštri
Konkurencija Lietuvoje ir tarp komunikacijos agentūrų, ir tarp žiniasklaidos planuotojų – aštri, tačiau abu segmentai ankstesniais metais sėkmingai augo.
Nuosaikesnius metus skaičiavo tik mažosios komunikacijos agentūros.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai