Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-03-25 05:45

„Google“ pažėrė naujienų, o „OpenAI“ toliau tobulina „ChatGPT“

„Whatabout agency“ nuotr.
„Whatabout agency“ nuotr.
Vasarį ir kovą skaitmeninės rinkodaros naujienų sraute bene ryškiausiai švietė „Google“ vardas. Per šį laikotarpį technologijų milžinė ne tik paskelbė apie didelius „Demand Gen“ kampanijų patobulinimus, atnaujino interaktyvius paieškos skelbimus, bet ir pristatė eksperimentinį „AI Mode“. Svarbių naujienų turėjo ir „Meta“ bei „OpenAI“.

Tokioje dinamiškoje aplinkoje akivaizdu viena: kas greičiausiai prisitaiko – tas laimi. Tad, norint išlaikyti tempą ir išnaudoti naujoves savo naudai, būti susipažinusiems su svarbiausiais pokyčiais – tiesiog būtina. Taigi, apžvelkime, kas naujo įvyko pastaruoju metu. 

​„Google“ atnaujino „Demand Gen“ kampanijas, suteikdama reklamuotojams daugiau įrankių optimizuoti našumui ir skatinti paklausai „YouTube“ bei kitose platformose.

52795
130817
52791