2025-03-23 14:38

„Vinted“ patirtis: gera reklama yra tada, kai žmonės ją supranta be garso

Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės agentūros „Autoriai“ įkūrėja (kairėje), Simona Žeimytė, „Vinted“ prekės ženklo vyr. strategė (apačioje dešinėje). „Vinted“ kampanijos vizualai.
Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės agentūros „Autoriai“ įkūrėja (kairėje), Simona Žeimytė, „Vinted“ prekės ženklo vyr. strategė (apačioje dešinėje). „Vinted“ kampanijos vizualai.
Lietuvos reklamos gamybos įmonės kuria, filmuoja klipus žinomiausiems prekių ženklams, tarp kurių rikiuojasi „Lego“, „Honda“, KFC, „Kinder“. Ne viena tokia Lietuvoje filmuota reklama apdovanojimus skynė ir prestižiniame „Kanų Liūtų“ festivalyje. Tačiau tai, ką matome vietos reklamos rinkoje – gerokai kukliau ir nuosaikiau.

Tokią tendenciją brėžia Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės agentūros „Autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė, inicijavusi reklamos gamybos meistrystės susitikimų seriją „Craft Academy“ su tarptautinėje arenoje dirbančiais profesionalais iš Lietuvos: prodiuseriais, režisieriais, fotografais, dailininkais, operatoriais, kompozitoriais ir kt.

„Šis renginys gimsta iš ilgesio, kad daugybę metų dirbant reklamoje, matyti, kad Lietuvoje daug kalbame apie prekių ženklų strategijas, tyrimus, eterį, reklamos kūrybą ir efektyvumą, tačiau visai nekalbame apie vieną svarbiausių grandžių vystant prekės ženklą – kokybišką tų kampanijų įgyvendinimą“, – pabrėžia G. O. Šileikytė.

52795
130817
52791