2025-02-28 14:15

„Balcia“ pasirinko naujus skaitmeninės komunikacijos partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Draudimo technologijų bendrovė „Balcia Insurance SE“ pasirinko naujus skaitmeninės reklamos partnerius ir sutartį pasirašė su „SOMA agency“.

Agentūra bus atsakinga už komunikaciją socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“ ir „TikTok“, kurs skaitmeninį turinį bei formuos influencerių veiksmus.

„Balcia“ yra drąsus, inovatyvus ir progresyvus klientas, o tai idealiai atliepia mūsų požiūrį į šiuolaikinę komunikaciją“, – pranešime teigia Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas.

„Balcia“ rinkodaros vadovas Jonas Žala sako, kad sprendimą priėmė atsižvelgdamas į agentūros patirtį bei kompetenciją. 

Iki šiol draudimo technologijų bendrovė bendradarbiavo su agentūra „Caption“.

UAB „Havas Creative SOMA“ įmonėje, kuri valdo prekės ženklą „SOMA agency“, dirba per 40 specialistų. Tarp didžiausių agentūros klientų – „Kesko Senukai“, „Iki“, „LastMile“, „Eurovaistinė“, „Aprangos grupė“, „Neste“, „Kėdainių konservų fabrikas“ ir kiti.

52795
130817
52791