Vizualinės reklamos tampa dar efektyvesnės, o DI ringe – naujas žaidėjas
„Google“ toliau tobulina „Demand Gen“ kampanijas, suteikdama daugiau galimybių valdyti, kur rodyti reklamas, ir pristatydama naujus kūrybinius įrankius. Kartu paskelbta, kad „Video Action“ kampanijos bus visiškai nutrauktos iki 2025 m. pabaigos.
Kas keičiasi?
● Didesnė kontrolė – nuo kovo bus galima tiksliai pasirinkti, kur rodyti „Demand Gen“ kampanijas: „YouTube Shorts“, „Discover“, „Gmail“ ar „Google Display Network“.
● „YouTube Shorts“ reklamos – pagaliau galima vykdyti kampanijas, kurios orientuotos tik į „Shorts“ formatą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai