Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-02-26 05:45

Vizualinės reklamos tampa dar efektyvesnės, o DI ringe – naujas žaidėjas

Nuotrauka sugeneruota su „Midjourney AI“.
Nuotrauka sugeneruota su „Midjourney AI“.
Apžvelkime plačiau pagrindines metų pradžios skaitmeninės rinkodaros naujienas ir sužinokime, kokį poveikį jos turės besireklamuojantiems verslams.Nuo dar efektyvesnių vizualinių reklamų iki naujo vardo dirbtinio intelekto (DI) rinkoje – svarbių žinių šį kartą turėjo ne tik „Google“ ir „Meta“.

„Google“ toliau tobulina „Demand Gen“ kampanijas, suteikdama daugiau galimybių valdyti, kur rodyti reklamas, ir pristatydama naujus kūrybinius įrankius. Kartu paskelbta, kad „Video Action“ kampanijos bus visiškai nutrauktos iki 2025 m. pabaigos.

Kas keičiasi?

● Didesnė kontrolė – nuo kovo bus galima tiksliai pasirinkti, kur rodyti „Demand Gen“ kampanijas: „YouTube Shorts“, „Discover“, „Gmail“ ar „Google Display Network“.

● „YouTube Shorts“ reklamos – pagaliau galima vykdyti kampanijas, kurios orientuotos tik į „Shorts“ formatą.

52795
130817
52791