2025-02-25 20:07

Dakaro šlovės valanda: širdžių čempionas V. Žala, laurai – „Skubai“ ir „Redbull“

Išsigrynino atsakymą, kada prekių ženklams verta „eiti“ į Dakarą

Iš kairės: Vaidotas Žala, Benediktas Vanagas, Rokas Baciuška. VŽ, „Scanpix“, BNS nuotraukų koliažas.
Iš kairės: Vaidotas Žala, Benediktas Vanagas, Rokas Baciuška. VŽ, „Scanpix“, BNS nuotraukų koliažas.
Metų pradžioje Saudo Arabijos smėlynus sujudinęs Dakaro ralis išlaiko stabilią šiuo renginiu besidominčią lietuvių auditoriją, o iš rėmėjų prekių ženklų šį kartą didžiausią naudą raško komercinio transporto remonto ir prekybos bendrovė „Skuba“.

Šiemečiai Dakaro ralio auditorijos susidomėjimo rodikliai šiek tiek didesni nei ankstesniais metais: bendras respondentų susidomėjimas, įsitraukimas siekė 89% (2024 m. – 85%), t. y. tiek žmonių teigia, kad yra ką nors girdėję apie Dakarą. 

Be to, šį kartą tyrėjai fiksuoja daugiau aktyvių renginio gerbėjų, kurie patys seka ir domisi lenktynių rezultatais, jų pagausėjo nuo 32% iki 38%, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ Dakaro žinomumo ir šio renginio rėmėjų tyrimas, atliekamas penktus metus.

52795
130817
52791