Dakaro šlovės valanda: širdžių čempionas V. Žala, laurai – „Skubai“ ir „Redbull“
Išsigrynino atsakymą, kada prekių ženklams verta „eiti“ į Dakarą
Šiemečiai Dakaro ralio auditorijos susidomėjimo rodikliai šiek tiek didesni nei ankstesniais metais: bendras respondentų susidomėjimas, įsitraukimas siekė 89% (2024 m. – 85%), t. y. tiek žmonių teigia, kad yra ką nors girdėję apie Dakarą.
Be to, šį kartą tyrėjai fiksuoja daugiau aktyvių renginio gerbėjų, kurie patys seka ir domisi lenktynių rezultatais, jų pagausėjo nuo 32% iki 38%, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ Dakaro žinomumo ir šio renginio rėmėjų tyrimas, atliekamas penktus metus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai