2025-02-05 05:45

„Omnisend“ vienas įkūrėjų: mums sumokėjo 1 USD, o uždirbo 68 USD

Rytis Laurinavičius, „Omnisend“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rytis Laurinavičius, „Omnisend“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rytis Laurinavičius, rinkodaros sprendimus kuriančio „Omnisend“ vienas įkūrėjų ir vadovas, kalbėdamas VŽ podkastų studijoje, sako, kad automatizuota rinkodara gali gerokai pagreitinti e. prekybininko augimą ir neabejoja, kad bendrovių biudžetai 2025 m. šiai funkcijai didės.

Pasak R. Laurinavičiaus, rinkodaros taktika ypatingai svarbi, nes investicijų grąža – įspūdinga. Štai per pastaruosius dvejus metus įmonei 1 USD sumokėję klientai uždirbo vidutiniškai 68 USD. 

Globaliai, tęsia jis, 2% automatizuotų žinučių uždirba virš 40% pajamų klientams. Tai reiškia, kad sistemos – „Omnisend“ ar kitos – identifikuoja vartotojo elgseną ir pagal tai siunčia mažiau reklamos, bet labai tikslinės. 

„Vartotojai mielai keičia dalį savo privatumo ir dalinasi savo asmeniniais duomenimis už pažadą gauti mažiau, bet tikslingesnės reklamos. Tai įspūdingai veikia ir prekybininkams yra labai patogu. Vieną kartą nusistatai, paruoši žinutes, logiką, kada nori komunikuoti ir tada sistema dirba už jus“, – pasakoja R. Laurinavičius.

Vienas didžiausių e. prekybos sektoriaus nežinomųjų susijęs su JAV rinka, kurioje importuojamoms prekėms gali būti įvesti muito mokesčiai. Tokiu atveju ne visi verslai pajėgtų pakelti didesnes išlaidas, gali būti sunkiau konkuruoti bei augti. Taip pat tikėtina, kad reaguodami į muitus Kinijos prekybininkai dar labiau atsigręš į Europą, o kartu ir į Lietuvą, o tai, be abejonės, darys įtaką vietos verslams, samprotavo pašnekovas. 

52795
130817
52791