„Omnisend“ vienas įkūrėjų: mums sumokėjo 1 USD, o uždirbo 68 USD

Pasak R. Laurinavičiaus, rinkodaros taktika ypatingai svarbi, nes investicijų grąža – įspūdinga. Štai per pastaruosius dvejus metus įmonei 1 USD sumokėję klientai uždirbo vidutiniškai 68 USD.
Globaliai, tęsia jis, 2% automatizuotų žinučių uždirba virš 40% pajamų klientams. Tai reiškia, kad sistemos – „Omnisend“ ar kitos – identifikuoja vartotojo elgseną ir pagal tai siunčia mažiau reklamos, bet labai tikslinės.
„Vartotojai mielai keičia dalį savo privatumo ir dalinasi savo asmeniniais duomenimis už pažadą gauti mažiau, bet tikslingesnės reklamos. Tai įspūdingai veikia ir prekybininkams yra labai patogu. Vieną kartą nusistatai, paruoši žinutes, logiką, kada nori komunikuoti ir tada sistema dirba už jus“, – pasakoja R. Laurinavičius.
Vienas didžiausių e. prekybos sektoriaus nežinomųjų susijęs su JAV rinka, kurioje importuojamoms prekėms gali būti įvesti muito mokesčiai. Tokiu atveju ne visi verslai pajėgtų pakelti didesnes išlaidas, gali būti sunkiau konkuruoti bei augti. Taip pat tikėtina, kad reaguodami į muitus Kinijos prekybininkai dar labiau atsigręš į Europą, o kartu ir į Lietuvą, o tai, be abejonės, darys įtaką vietos verslams, samprotavo pašnekovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai