„Math Scientific“ ir „Manilla“ vienose rankose: nauji savininkai, gamybos pokyčiai

Įmonė „Kosmetikos verslo investicijos“ buvo įregistruoja 2023-iųjų pabaigoje, jos vienintelis steigėjas ir akcininkas – Mantas Jasiukaitis.
Jam taip pat šiuo metu priklauso Šveicarijoje pradėtas kurti „NeoYou“ grožio klinikų tinklas, M. Jasiukaitis taip pat yra estetikos klinikų tinklo „Medihub“ įkūrėjas ir vadovas. VŽ rašė, kad Lietuvoje ir Latvijoje veikiantis prekių ženklas „Medihub“ praėjusių metų pabaigoje buvo parduotos UAB DMK LT, valdančiai estetinės medicinos klinikas „Revu Clinic“.
Įvykusių sandorių sumų M. Jasiukaitis nedetalizuoja, patvirtina tik portale zmones15min.lt Marijos Valaitės, „Math Scientific“ įkūrėjos, įvardintą faktą, kad įmonė buvo įvertinta septynženkle suma.
„Math Scientific“ nėra tiesiog kosmetikos kompanija: ji pirmiausia remiasi mokslu – analizuoja realias odos problemas ir kuria joms sprendimus „nuo nulio“. Laboratorijoje gimstančios formulės yra unikalios, pagrįstos efektyvumo tyrimais, ir leidžia odos priežiūros mokslui bei visai grožio rinkai tobulėti, augti, pasiūlyti vis geresnių, šių dienų pažangą atitinkančių sprendimų. Tęsime įkūrėjų pasirinktą kryptį ir plėsime veiklą Europoje“, – VŽ teigia M. Jasiukaitis.
O 2023-iaisiais su verslo sunkumais susidūrusios UAB „Dermofaktorius“, vysčiusios prekių ženklą „Manilla“, M. Jasiukaitis neįsigijo.
„Sandoris palietė tik „Manillos“ prekių ženklą, kurį vystome per įmonę UAB „MH verslas“. Atsidūrusios vienose rankose, „Math Scientific“ ir „Manilla“ kartu tampa bene didžiausią mažmeninės rinkos dalį mūsų šalyje turinčia lietuviškos kosmetikos grupe. Siekdami dar geresnių rezultatų, abiejų įmonių veiklą koncentruojame į sritis, kuriose jų komandos yra stipriausios: mokslą, tyrimus, naujų produktų kūrimą ir rinkodarą, o įmonių konsolidacija leidžia tai daryti dar efektyviau“, – konstatuoja M. Jasiukaitis.
.jpg)
Pokyčiai gamybos grandinėje, „Douglas“ korta
Jungiamose įmonėse sumažėjusį darbuotojų skaičių M. Jasiukaitis aiškina gamybos strategijos pokyčiais.
„Net ir kasmet pagaminant tikrai didelius „Math Scientific“ ir „Manillos“ produktų kiekius, gamyba bendrovėse nebuvo pakankamai efektyvi, kad vertėtų tai tęsti, tad produkcijos gamybą iškėlėme pas partnerius, t. y. atsisakėme gamybos bendrovėje ir viską užsakome iš kosmetikos gamyboje besispecializuojančių įmonių Lietuvoje“, – teigia M. Jasiukaitis.
„Atsisakę gamyboje dirbusių darbuotojų, tiek vienoje, tiek kitoje bendrovėje dabar fokusuojamės į tai, kur kuriame didžiausią vertę ir esame stipriausi: produktų kūrimą, rinkodarą, finansus“, – kalba M. Jasiukaitis.
Pašnekovas pažymi, kad sau kelia du didelius tikslus: išlaikyti pozicijas Lietuvoje ir aktyviai plėstis užsienyje.
M. Jasiukaitis pabrėžia, kad savo tautiečių gebėjimu gaminti aukšto lygio kosmetiką tikrai galime didžiuotis: kokybe nenusileidžiame pasauliniams kosmetikos gamintojams.
„Lietuvoje matome itin stiprius ir profesionalios kokybiškos kosmetikos gamintojus: „Biok Lab“, „Cosmoway“ yra aukščiausio lygio profesionalai, o „Uoga Uoga“ yra viena iš nedaugelio įmonių, kuriai pavyko ne tik puikiai išvystyti prekių ženklą, produktų gamybą, bet ir gerai įsitvirtinti mažmeninėje prekyboje su firminėmis parduotuvėmis“, – gerų žodžių konkurentams nepagaili M. Jasiukaitis.
Savo ruožtu daugiausia produkcijos su prekių ženklais „Math Scientific“, „Manilla“ dabar yra parduodama per savo internetines parduotuves.
„Kartu turime virš 20 partnerių, su kuriais taip pat bendradarbiaujame: tai vaistinės, elektroninės ir fizinės kosmetikos parduotuvės, klinikos ir pan. Bendradarbiaudami su beveik 2.000 parduotuvių Europoje turinčia „Douglas“ grupe, viliamės „Math Scientific“ gaminius ilgainiui pasiūlyti visame žemyne. Dabar jų jau galima rasti Skandinavijos šalyse“, – vardina M. Jasiukaitis,
„Douglas“ parduotuvėse šiuo metu yra parduodami tik „Math“ produktai, tačiau ateityje viliamasi, kad ten atsidurs ir „Manillos“ gaminiai.
„Dar vienas būsimas augimo kelias lietuviškiems prekių ženklams – kuriamas naujas klinikų tinklas užsienyje“, – ateities planus dėlioja M. Jasiukaitis.
Plėtros planai
Šveicarijoje, Ciuriche, jau veikia pirmoji „NeoYou“ klinika. Planuojama atidaryti dar 3 klinikas kituose Šveicarijos miestuose, taip pat jau ruošiamasi klinikos atidarymui Norvegijoje, Osle.
„Vystydami bet kokį verslą, visuomet aktyviai ieškome plėtros galimybių ir patrauklių rinkų. Estetinės medicinos versle Šveicarija – viena tokių. Estetinėje medicinoje technologijos, kompetencijos ir jų tobulinimas yra labai brangu, o tai lemia aukštas paslaugų kainas. Šveicarijoje perkamoji galia yra gerokai didesnė nei daugelyje kitų Europos šalių, tad ten daugiau žmonių gali sau leisti tokio tipo paslaugas, didesnis rinkos potencialas“, – brėžia M. Jasiukaitis.
Taip pat, pasak jo, Šveicarija pasižymi labai geru ir aiškiu estetinės medicinos rinkos reguliavimu, kur pasitikima medikais ir gydymo įstaigomis, liberaliai žiūrima į naujas technologijas, metodus.
„Savo ruožtu Lietuvoje matydami pozityvius įmonių sinergijos rezultatus, toliau aktyviai ieškome galimybių plėsti portfelį grožio ir sveikatos srityje“, – užsimena M. Jasiukaitis.
Belaukiant vėl ryškesnių metų
Justė Pinkevičienė, „Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė, 2024-uosius vadina stabilizavimo ir namų darbų darymo metais.
„Po itin staigaus šuolio 2023 m., pernai pirmiausia kėlėme sau užduotį sklandžiai suvaldyti visus procesus, pradėtus darbus užsienio rinkose, t. y. užsitikrinti tvarų įmonės augimą, kartu toliau investuojant, tęsiant naujų klientų paieškas, plečiant gamybinius pajėgumus. O mūsų fokusas, įmonės DNR išlieka nepasikeitę – užsakomosios kosmetikos, privačios etiketės prekių ženklų gamyba, kurią tik dar labiau plečiame, labiausiai žiūrėdami į užsienio klientus. Ir pasiektais pernykščiais rezultatais džiaugiamės“, – dar nedetalizuodama skaičių kalba J. Pinkevičienė.
Ji priduria, kad praėjusiais metais dėjo pagrindus ne vienai potencialiai didelei partnerystės pradžiai.
„Kol pasirašomos sutartys, procesai užtrunka iki kelerių metų. Tad viliamės, kad tuos naujų klientų vaisius raškysime 2025-aisiais. Esame arti, kad tarp mūsų klientų atsidurtų klientai iš Australijos, Švedijos, Jungtinės Karalystės“, – viliasi J. Pinkevičienė.
Bemaž 80% pajėgumų įmonė skiria privačios etiketės gamybai, daugiausia jų iškeliauja į užsienį, tarp savo prekių ženklų yra tik „Green Feel’s“ gaminiai, taip pat „Celemi“ kosmetika (pastarajai yra įsteigta atskira įmonė), kurios dalis gaminių yra kuriama su viena lyderiaujančių Prancūzijos kosmetikos laboratorijų.
Paklausta apie konkurenciją Lietuvoje ir minėtus lietuviškus kosmetikos prekių ženklus „Math“, „Manilla“, J. Pinkevičienė svarsto, kad pandemijos metai buvo gana sėkmingi šiems startavusiems verslams.
„Tačiau laikas nestovi vietoje, vartotojas, jo poreikiai keičiasi, o norint augti, reikia ir investicijų, ir plėtros, nes Lietuvos rinka – maža“, – kalba J. Pinkevičienė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai