2025-02-03 11:52

„Vision Express“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Vision Express“ pradeda bendradarbiavimą su naujais partneriais – žiniasklaidos planavimo agentūra „Arena Media“.

Iki šiol bendrovė dirbo su „Carat Lietuva“. 

Pasak Aušros Radzevičienės, viliamasi, kad bendradarbiavimas su nauja agentūra prisidės prie strateginių įmonės tikslų įgyvendinimo. 

„Sprendimą bendradarbiauti nulėmė agentūros pademonstruotas strateginis požiūris, konkurencinga paslaugų kaina ir atsiveriančios galimybės sinergijai su kitomis Lietuvoje veikiančiomis „Havas“ grupės įmonėmis“, – sako A. Radzevičienė.

Bendrovė su naujais žiniasklaidos planavimo partneriais pasirašė vienerių metų bendradarbiavimo sutartį, su galimybe ją pratęsti be konkurso tokiam pačiam laikotarpiui.

„Vision Express“ Lietuvoje valdo „Vision Express“ ir „OptiO“ optikų tinklus bei elektroninę kontaktinių lęšių parduotuvę „Dr. Lensor“. 

Bendrovė priklauso Baltijos šalyse veikiančiai „OC Vision“ grupei. Ji Lietuvoje ir Latvijoje turi daugiau nei 70 parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų.

Tarp didžiausių agentūros klientų „Arena Media“ – „Senukai“, „Bigbank“, „Camelia“, „Lietuvos draudimas“ ir kitos Lietuvoje bei tarptautiniu lygiu veikiančios bendrovės.

VŽ rašė, kad 2023-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs, itin reikšmingą šuolį į viršų demonstruoja visos pirmajame penketuke esančios bendrovės. Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2023-iųjų rodiklius, – lyderiaujančias pozicijas išlaikiusi „Dentsu Lithuania“, jungianti žiniasklaidos planavimo bendroves „Carat“ ir „Dentsu X“ bei skaitmeninę agentūrą „iProspect“.

52795
130817
52791