Naujas „Accor“ žingsnis Palangoje: duris atveria „Mercure Vanagupe Resort“

Tai pirmasis tarptautiniam viešbučių tinklui priklausantis viešbutis Palangoje. Investicijos į viešbučio atnaujinimą viršijo 3 mln. Eur.
„Mercure Palanga Vanagupe Resort“ atidarymas žymi svarbų žingsnį „Accor“ grupės planuose plėstis Baltijos regione ir kelti čia svetingumo standartus. Matome augantį Palangos patrauklumą pritraukiant tiek laisvalaikio, tiek verslo keliautojus“, – tinklo pranešime teigia Frankas Reulis, „Accor“ Rytų Europos, Italijos ir Graikijos plėtros viceprezidentas.
Pasak F. Reulio, „Mercure Palanga Vanagupe Resort“ prisijungia prie augančio „Accor“ viešbučių portfelio Lietuvoje, jungiančio „Novotel“, „Ibis“ ir „Mercure“ viešbučius Vilniuje, Klaipėdoje, Kaune ir Marijampolėje.
Tai trečiasis „Mercure“ prekės ženklo viešbutis Lietuvoje. Šio prekės ženklo viešbučiai dar veikia Marijampolėje ir Klaipėdoje.
Tarptautinis Prancūzijos viešbučių tinklas „Accor“ veikia daugiau nei 110 šalių visame pasaulyje ir turi daugiau nei 5.600 viešbučių. Iš viso „Accor“ jungia daugiau nei 50 skirtingų viešbučių prekių ženklų.
Savo ruožtu „Mercure Hotels & Resorts“ veikia daugiau 65 šalyse ir valdo daugiau nei 1.000 viešbučių. Be to, šiuo metu yra daugiau nei 200 viešbučių, kurie dar yra vystymo stadijoje ir artimiausiais metais taps „Mercure“ dalimi.
VŽ rašė, kad viešbučio „Vanagupė“ savininkė UAB „Eskom“ su „Accor“ grupe valdymo sutartį pasirašė 2023 m. pradžioje.
Viešbutis priklauso verslininkui Eimantui Skrabuliui, Lietuvos lengvosios atletikos federacijos prezidentui, Liuksemburge registruotai bendrovei „Aviator Holding“ ir Nyderlandų „Kickstar“.

Verčia naują etapą
Giedrė Rudienė, „Mercure Palanga Vanagupe Resort“ vykdančioji direktorė, VŽ teigia, kad sudėtingiausias etapas buvo dizaino atnaujinimo projekto derinimo laikotarpis, užtrukęs bemaž visus 2023-uosius.
„Tačiau tai natūralu, teko suderinti visas tris puses: ir „Accor“ tinklo standartų reikalavimus, ir dizainerių viziją, ir savininkų investicijų dydį. O pati rekonstrukcija įvyko palyginti sklandžiai ir greitai, sugebėjome atsinaujinti visą laiką dirbdami, rekonstrukcijos darbai, vykę 2024 m., buvo sustabdyti tik vasaros sezono metu“, – pasakoja G. Rudienė.

Pasak G. Rudienės, lūkesčiai dabar – išties aukšti.
„Dabar viešbutis verčia naują veiklos lapą. Esame pirmas tarptautinio tinklo viešbutis Palangoje, tad kuriame ir kurorto standartą. Kartu tikimės ir tinklo indėlio, pagalbos sprendžiant sezoniškumo klausimą. Viliamės, kad išaugs renginių, konferencijų skaičiai, pavyks pritraukti daugiau verslo keliautojų“, – kalba G. Rudienė.
Viešbučio užimtumas pernai viršijo 55%.
„Natūralu, vasarą visiems Palangoje gerai, skaičiuojame puikius rezultatus. Ne sezono metu mums lengviau leidžia išgyventi SPA centras, o dabar tikimės dar labiau sustiprinti savo pozicijas. Juolab, kad tik pajungus „Accor“ tinklo rezervacijos sistemas, bemaž iš karto „įkrito“ ir pirmosios naujos rezervacijos. Tikimės tapti labiau matomi užsienio keliautojų akyse“, – viliasi G. Rudienė.
Investicijos į viešbučio atnaujinimą viršijo 3 mln. Eur. Dalį projekto finansavo bankas „Citadele“.
Rekonstrukcijos projektavimo darbus atliko Lenkijos dizaino studija „Aka“.
Iš esmės yra atnaujinti visi viešbučio kambariai, restoranas, konferencijų salės, SPA zona.
„Mercure Palanga Vanagupė Resort“ viešbutyje yra 98 kambariai, didžiausias kurorte konferencijų centras, turintis šešias universalias sales, tinkamas renginiams iki 500 dalyvių. Viešbutyje yra „Golden SPA“ centras, treniruoklių salė, 4 baseinų kompleksas, du lauko teniso kortai, krepšinio aikštelė.
„Eskom“ pajamos 2023-aiais viršijo 3,6 mln. Eur, ir buvo 6% didesnės nei ankstesniais metais.
Palangos šuolis
Laura Taučiūtė, Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė, VŽ teigia, kad į Palangą ateinantys tarptautiniai vardai, atneša nemenką pridėtinę vertę kurortui.
„Tai ir papildoma sklaida, ir žinomumo didinimas, nes Palanga atsiranda ir jų platformose. Tai ženklas, kad Palanga žengia ir auga teisinga linkme. Galiu drąsiai teigti, kad Palanga yra vienas moderniausių ir sėkmingiausių Baltijos šalių kurortų, kuriame yra didžiulis ir viešbučių, ir restoranų, ir kitų sveikatingumo paslaugų pasirinkimas skirtingiems skoniams“, – pažymi L. Taučiūtė.
Amžiaus statybos
VŽ rašė, kad ne vienerius metus planuojamas ir vis tebestatomas Palangoje yra „Marriott“ tinklo viešbutis. 2021-ųjų birželį nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Vastint Lithuania“ Palangoje pradėjo būsimojo tarptautinio tinklo „Marriott“ viešbučio statybas. Skelbta, kad tam įmonė rengėsi kone 14 metų.
Planuota, kad esant palankioms aplinkybėms, viešbutis turėjo atsidaryti 2023 m. sezonui. Vis tik statybos tebevyksta iki šiol.
Savo ruožtu L. Taučiūtė priduria, kad statybos jau įsibėgėjo ir tikimasi, kad „Marriott“ duris atvers po poros metų.
Ji akcentuoja, kad ir esami Palangos viešbučiai su kiekvienais metais vis atsinaujina, plečiasi, investuoja į įvairesnes paslaugas.
Žingsniai uostamiestyje
VŽ rašė, kad šiuo metu vyksta uostamiesčio viešbučio „National Hotel“ atnaujinimas, po kurio jis veiks su „Design Hotels“ prekės ženklu. Tai bus antrasis šio prekės ženklo viešbutis Lietuvoje, pirmasis – sostinės viešbutis „Pacai“.
Viešbučio „Pacai“ projektą Vilniuje su partneriais išplėtojęs verslininkas Arūnas Kuraitis, valdantis nekilnojamojo turto UAB „Kleta“, į Klaipėdą pritraukė „Marriott“ tinklą. Atnaujintą viešbutį numatoma atidaryti 2025 m. pavasarį.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai