Ryškiausi virtualūs influenceriai 2025 m.

Skirtingai nuo žmonių influencerių, virtualūs nuomonės formuotojai yra sukurti kompiuteriu ir egzistuoja tik skaitmeninėje erdvėje.
Vis dar nemažai daliai rinkodaros specialistų bendradarbiavimas su modeliu, kuris iš tikrųjų neegzistuoja, skamba neįtikėtinai, tačiau skaičiai rodo, kad tai jau rimtas verslas.
10 mln. USD per metus – tiek uždirba virtualioji influencerė Lil Miquela, bendradarbiaudama su prekės ženklais, nors nė karto nėra įkėlusi kojos į fotostudiją.
O 19-metė veganė ir modelis iš Miuncheno Noonoouri turi 472.000 sekėjų „Instagram“ tinkle, su kuriais diskutuoja apie socialines problemas, ji taip pat dirba su prabangiais mados prekių ženklais, tokiais kaip „Versace“.
Dirbtinio intelekto įrankius siūlanti rinkodaros platforma „Storyclash“ apžvelgia, kurie skaitmeniniai influenceriai šiuo metu yra ant bangos ir turi reikšmingiausių partnerysčių. Savo TOP 10 ekspertai sudarė remdamiesi tokių nuomonės formuotojų turimu sekėjų skaičiumi, turinio kokybe ir partnerysčių su prekių ženklais mastu.
1. Lu do Magalu
„Instagram“: @magazineluiza
„Instagram“ sekėjų: 7,1 mln.
Šalis: Brazilija
Lu iš Malagalu buvo viena pirmųjų virtualių influencerių, kurią 2009 m. sukūrė Brazilijos mažmeninės prekybos prekės ženklas „Magalu“.
Iš pradžių ji daugiausia veikė platformoje „YouTube“, o šiuo metu aktyvi socialiniame tinkle „Instagram“, kur apžvelgia naujus produktus, dalija įvairius patarimus. Populiariausia ji savo gimtojoje Brazilijoje.
Lu iš Magalu „Instagram“ bendradarbiauja su 40 prekių ženklų, tarp jų – „Samsung“, „Microsoft“, „Intel“, „Chevrolet“, taip pat turėjo projektų su „Vogue“ ir „L‘Oreal“.
Jos sekėjų auditorija – gana jauna (38,6% sekėjų yra maždaug 18–24 m. amžiaus, 32,2% – 25–34 m. amžiaus), dauguma – moterys, kalbančios portugališkai. Tyrėjų nuomone, ši influencerė geriausiai tinka tiems prekių ženklams, kurie nori pasiekti jaunąją auditoriją Brazilijoje ir Portugalijoje.
2. Lil Miquela
„Instagram“: @lilmiquela
„Instagram“ sekėjų: 2,6 mln.
Šalis: JAV
Miquela yra 19-metė brazilė ir amerikietė, sukurta Amerikos dirbtinio intelekto bendrovės „Brud“. Ji yra viena populiariausių virtualių mados pramonės influencerių.
Ši aukšto lygio influencerė yra davusi interviu daugeliui žurnalų ir žiniasklaidos priemonių, įskaitant „Vogue“, „The Guardian“ ir „BuzzFeed“. Ji filmavosi „Calvin Klein“ reklamoje, Milano mados savaitės metu bendradarbiavo su „Prada“. Manoma, kad per metus ji savo kūrėjams uždirba 10 mln. USD.
„Instagram“ tinkle ji reklamavo „Alexander McQueen“, „Hugo Boss“, BMW, „Red Bull“ ir kt. prekių ženklų produktus. Daugiau kaip pusė jos sekėjų yra anglakalbiai, ja domisi jaunos moterys.
3. Shudu
„Instagram“: @shudu.gram
„Instagram“ sekėjų: 239.000
Šalis: JAV
Shudu yra pirmasis pasaulyje juodaodis virtualus supermodelis ir influenceris. Mados fotografo Camerono Jameso Wilsono 2017 m. sukurta Shudu buvo pristatyta „Vogue“ žurnale, su kuriuo reguliariai bendradarbiauja.
Ji yra reklamavusi prabangių mados prekių ženklų „Versace“ ir „Lanvin“ gaminius.
54% Shudu sekėjų yra 18-25 metų amžiaus moterys. Labiausiai ji domina amerikiečius, tačiau turi sekėjų ir Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje, Vokietijoje. Jos sekėjai daugiausia kalba angliškai.
4. Noonoouri
„Instagram“: @noonoouri
„Instagram“ sekėjų: 472.000
Šalis: Vokietija
Noonoouri yra tarptautiniu mastu pripažinta skaitmeninė influencerė, kuriai atstovauja agentūra „IMG Models“.
Ji buvo sukurta Miunchene, Vokietijoje, o „gyvena“ Paryžiuje.
Daug dėmesio skirdama tvarumui ir įvairovei, ji bendradarbiauja su tokiais prekių ženklais kaip „Versace“ ir „Balenciaga“. Ji kuria turinį apie skaitmeninę aukštąją madą, metaverslą.
67% jos auditorijos sudaro moterys, beveik pusė jų yra 18–24 m. amžiaus. Ji populiari Prancūzijoje, JAV, Vokietijoje, Italijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Daugiau nei pusė jos sekėjų kalba prancūziškai, ketvirtadalis – angliškai. Dažniausiai ją renkasi prabangūs mados prekių ženklai.
5. Aitana Lopez
„Instagram": @fit_aitana
„Instagram“ sekėjų: 325.000
Šalis: Ispanija
Aitana Lopez yra pirmasis Ispanijos dirbtinio intelekto modelis, valdoma iš Barselonos. Ją 2023 m. sukūrė bendrovė „The Clueless“.
Aitana mėgsta vaizdo žaidimus ir palaikyti gerą fizinę formą.
Socialiniame tinkle „Instagram“ Aitana savo virtualiu gyvenimu dalijasi su daugiau nei 325.000 sekėjų. Ji dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Nike“ ir, kaip teigiama, uždirba iki 10.000 Eur per mėnesį.
69% Aitanos auditorijos sudaro moterys. Daugiau nei pusė jų yra 18–24 m. amžiaus. Ji populiari Ispanijoje, Italijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje ir Vokietijoje, Daugiau nei pusė jos sekėjų kalba ispaniškai, kiek mažiau – angliškai.
6. Imma
„Instagram“: @imma.gram
„Instagram“ sekėjų: 389.000
Šalis: Japonija
Imma yra pirmasis virtualus modelis iš Japonijos, viena virtualaus modelio darbo pradininkių, dirbusi su didžiausiais mados pasaulio atstovais, tokiais kaip „Valentino“ ir „Nike“.
Imma domisi mada, menu, filmais ir Japonijos kultūra. Ji buvo nominuota „Japan Economics Entertainment“ kaip viena iš „Naujųjų 100 talentų, į kuriuos verta atkreipti dėmesį“.
Ji bendradarbiauja su tokiais prekių ženklais kaip „Coach“, „Apple Guess“, „Alexander Wang“ ir kt.
Immą daugiausia stebi moterys, bet ji turi ir nemažą vyrų auditoriją. Beveik pusė jos sekėjų yra 18–24 m. amžiaus. 78% jos sekėjų yra Japonijoje.
7. Rozy
„Instagram“: Instagram: @rozy.gram
„Instagram“ sekėjų: 170.000
Šalis: Pietų Korėja
Rozy yra pirmasis virtualus influenceris iš Pietų Korėjos, kurį sukūrė „Sidus Studio-X“.
Nuo debiuto internete 2020 m. Rozy sudarė keletą reklamos sutarčių, dalyvavo dviejuose virtualiuose mados šou ir išleido du muzikos kūrinius.
Jos oficialioje „Instagram“ paskyroje matyti, kaip ji mėgaujasi aktyviu gyvenimo būdu, mėgsta apsipirkti, ilsėtis prie baseino, keliauti į egzotiškas vietas, pavyzdžiui, Singapūrą, žaidžia golfą.
52% Rozy auditorijos sudaro moterys, daugiau nei pusė jos sekėjų yra 18–24 m. amžiaus. 65% jos sekėjų gyvena Korėjoje, 10 % – JAV.
8. Leya Love
„Instagram“: @leyalovenature
„Instagram“ sekėjų: 555.000
Šalis: Leya prisistato esanti iš Žemės planetos, nepriskiriama jokiai šaliai.
Šios virtualios influencerės misija – įkvėpti ir pakylėti kitus, kartu skatinant vienybę ir sąmoningumą pasaulyje. Būdama Pasaulinio sąmoningumo judėjimo šalininkė, ji domisi klimato kaita, menu, psichikos sveikata, gyvūnais, metaverslu ir kūrybiškumu.
Lėja mėgsta fotografiją, šokį, meną, gamtą ir muziką. Ši virtualioji influencerė yra bestselerio „Gyvenimo vertybės: kai svajonės tampa realybe“ bendraautorė ir yra kalbėjusi Jungtinėse Tautose.
Leya turi bendradarbiavimo sutartį su „Volkswagen“. Jos įrašus skaito daugiausia 25–34 metų moterys. Didžiąją dalį auditorijos sudaro amerikiečiai, taip pat – kanadiečiai.
Su ja bendradarbiauja prekių ženklai, kurių strategijose yra tvarumo tikslų.
9. Kyra
„Instagram“: Instagram: @kyraonig
„Instagram“ sekėjų: 266.000
Šalis: Indija
Kyra yra pirmasis Indijos virtualus influenceris, kurį 2022 m. sukūrė Himanshu Goel. Ji mėgsta jogą, keliones, dažnai dalijasi turiniu iš savo kelionių po pasaulį, jogos užsiėmimų ir skatina savo sekėjus gyventi kuo geriau.
Ji yra bendradarbiavusi su „Amazon“. 72% Kyros auditorijos sudaro moterys, o 53% jų yra 25–34 m. amžiaus. Didžioji dauguma jos sekėjų gyvena Indijoje, 58% jų kalba angliškai.
10. Milla Sofia
„Instagram“: @millasofiafin
„Instagram“ sekėjų: 164.000
Šalis: Suomija
Milla Sofia yra pirmoji Suomijos virtuali influencerė, modelis. Milla mėgsta tyrinėti mados, technologijų ir kūrybiškumo sąsajas. Ji didžiuojasi savo „savaiminiu mokymusi“ iš „Virtualios karalystės universiteto“, nuolat atnaujindama savo žinias apie naujausias mados tendencijas ir technologijų pasiekimus.
Šiuo metu ji bendradarbiauja su suomių internetine parduotuve „Tyyliluuri“, prekiaujančia stilingais telefonų aksesuarais.
Milla Sofia auditoriją daugiausia sudaro 18–25 m. amžiaus moterys. Daugiau nei pusė jų gyvena Suomijoje, dalį auditorijos sudaro amerikiečiai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai