2025-01-10 11:47

„Iki“ ir „Rimi“ pasirinko reklamos ir žiniasklaidos planavimo partnerius

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Prekybos tinklo „Iki“ pagrindine bei strategine partnere ir toliau lieka reklamos agentūra „Ogilvy Vilnius“, o su smulkesniais darbais ir kampanijomis talkins naujai prisijungusi „Milk Agency“. „Rimi Lietuva“ taip pat skelbia baigusi žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninės rinkodaros parnerius Lietuvoje – sutartis pratęsta su konkursą laimėjusia „Havas Media“, o kūrybinės agentūros konkursas tebevyksta.

„Iki Lietuva“ su didžiausia pagal pardavimus Lietuvoje kūrybine reklamos agentūra „Ogilvy Vilnius“ bendradarbiauja nuo 2016 m. pradžios. Dabar bendradarbiavimo sutartis pasirašyta dar 3 metams.

Andrejus Dudko, „Iki“ rinkodaros vadovas, teigia, kad augančios verslo apimtys ir ambicija dar labiau stiprinti „Iki“ prekės ženklo pozicijas rinkoje lėmė siekį plėsti kūrybinių partnerių ratą. 

„Todėl stipriname komandą – pagrindine mūsų strategine agentūra ir toliau liks „Ogilvy Vilnius“, tačiau partnerių ratą praplečiame pasirašydami sutartį ir su „Milk Agency“, kuri padės su smulkesniais projektais ir kampanijomis“, – detalizuoja A. Dudko.

Jis akcentuoja, kad tinklas yra sparčios plėtros etape, didelių planų turima ir šiems metams, todėl toks žingsnis padės efektyviau įgyvendinti užsibrėžtus tikslus ir stiprins konkurencinį pranašumą. 

„Sprendimas pradėti veikti su dviem kūrybiniais partneriais atitinka mūsų augimo tempą, ir tai leis toliau dar patraukliau, įdomiau ir naujoviškiau puoselėti komunikaciją su vartotojais“, – įsitikinęs A. Dudko. 

Paskutiniajame „Iki“ konkurso etape dalyvavo penkios agentūros.

„Rimi“ vykdo dar vieną konkursą

Vieną partnerių konkursą baigė ir „Rimi Lietuva“, rankomis sukirtusi su esama partnere „Havas Media“, kuri jau nuo 2019 m. tinklui teikia žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninės rinkodaros paslaugas.

Pradiniame konkurso etape dalyvavo 5-ios agentūros, finale – 3. Su „Havas Media“ pasirašyta 2 m. sutartis su galimybe sutartį pratęsti dar metams.

„Havas Media“ agentūra konkurso metu pademonstravo stiprų mažmeninės prekybos rinkos supratimą, nuolatinį atsinaujinimą ir gebėjimą greitai reaguoti į pokyčius, kas geriausiai atitinka mūsų bendrovės poreikius“, – teigia Dalia Čenkienė, „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė.

„Rimi“ šiuo metu vykdo dar vieną partnerių konkursą bei renkasi kūrybinę reklamos agentūrą. Šio konkurso rezultatai bus pakelbti kitą savaitę, sako D. Čenkienė.

VŽ rašė, kad iki 2024 m. vėlyvo rudens tinklas dirbo su kūrybine agentūra „Not Perfect Vilnius“, tačiau pastaroji lapkritį sukirto rankomis su „Lidl Lietuva“.

Pokyčių eilė

VŽ rašė, kad, pastaraisiais metais vėl prekybininkams aštriau surėmus ietis ir gerokai auginant reklamos biudžetus, ir taip laukiami tinklų konkursai tapo dar didesniu išbandymu esamiems partneriams bei geidžiamu kąsniu konkuruojančioms agentūroms.

Kartu pernai rudenį nusirito didžiųjų reklamos užsakovų partnerių konkursų eilė.

Be jau minėtų konkursų, naujus partnerius pasirinko ir „Vilniaus prekybos“ įmonių grupė. Jos skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros Lietuvoje atrankos konkursą laimėjo UAB „Media House“.

Su naujais žiniasklaidos planavimo partneriais bus pasirašoma 3 m. bendradarbiavimo sutartis su galimybe sutartį be konkurso pratęsti dar dvejiems metams iki 2029 m. pabaigos. 

VŽ ne kartą rašė, kad pastarieji metai išsiskyrė itin aštria prekybininkų kainų komunikacija ir lyginamosiomis reklamomis, ir teisiniais ginčais.

52795
130817
52791