Lojalumo pinklės: solidžios investicijos ir labiausiai erzinančios klaidos

- „Kantar“ didžiųjų reklamdavių investicijų analizė.
- Kategorijų lyderių strategijos ir partnerystės.
- KOG rinkodaros instituto žvilgsnis į lojalumo programas.
- „Dunnhumby“ gruodį pristatytos ataskaitos „Personalizuoto lojalumo galia“ esminiai akcentai.
Naujausi tyrimų bandrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad 2023 m. sausį–lapkritį daugiausia reklamos biudžetų skirta prekybos tinklų reklamai, tačiau matyti, kad solidi reklamos investicijų dalis tenka ir lojalumo kortelėms. Toliau rikiuojasi produktų grupės, susijusios su vaistinėmis, prekybos centrais, prekyba internetu ir kita.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai