2024-02-01 06:45

Lojalumo pinklės: solidžios investicijos ir labiausiai erzinančios klaidos

Luke'o Sumnerio („Scanpix“) nuotr.
Luke'o Sumnerio („Scanpix“) nuotr.
Viena ryškiausiai matomų šių dienų tendencijų – lojalumo programų partnerystės, o vertinant bendras prekybininkų reklamos investicijas, būtent lojalumo kortelės atsiduria antroje vietoje tarp skirtingų produktų grupių. Naujoves diegiantys prekybininkai keičia apsipirkimo patirtį, bet kartu ir neišvengia klaidų.
  • „Kantar“ didžiųjų reklamdavių investicijų analizė.
  • Kategorijų lyderių strategijos ir partnerystės.
  • KOG rinkodaros instituto žvilgsnis į lojalumo programas.
  • „Dunnhumby“ gruodį pristatytos ataskaitos „Personalizuoto lojalumo galia“ esminiai akcentai.

Naujausi tyrimų bandrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad 2023 m. sausį–lapkritį daugiausia reklamos biudžetų skirta prekybos tinklų reklamai, tačiau matyti, kad solidi reklamos investicijų dalis tenka ir lojalumo kortelėms. Toliau rikiuojasi produktų grupės, susijusios su vaistinėmis, prekybos centrais, prekyba internetu ir kita. 

52795
130817
52791