„Bolt“, „Wolt“, „LastMile“ turi savas parduotuves, bet verslo modelio pagrindas – kuo daugiau partnerių
Maisto pristatymo į namus segmente šalia grynų žaidėjų, tokių kaip „Barbora“, turinčių platų asortimentą, gausius savų darbuotojų ir transporto pajėgumus, nišą turi ir platformos, apimančios platesnį paslaugų spektrą.
Kai kurios iš jų, tarkime, „Bolt“, pirmiausia asocijuojasi su pavėžėjimo paslauga, ir gal net ne visi klientai žino, kad jie turi ir savas parduotuves, kuriose surenka ir iš kurių pristato klientams maisto bei kitus būtinuosius produktus. O „Wolt“ vardas, ko gera, pirmiausia siejamas su patiekalų pristatymu iš restoranų, nors ir ši platforma turi savo maisto prekių asortimentą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai