Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2025-08-26 05:45

„Bolt“, „Wolt“, „LastMile“ turi savas parduotuves, bet verslo modelio pagrindas – kuo daugiau partnerių

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Maistą iš nuosavų parduotuvių pristatančias platformas, tokias kaip „Bolt“, „Wolt“ ar „Iki“ savininkams priklausančią „LastMile“ vienija tai, kad jos siekia pritraukti kuo daugiau partnerių, kurie platformoje siūlytų savo maisto produktus ir patiekalus. Asortimento įvairovė užtikrina paslaugos aktualumą ir augimą.

Maisto pristatymo į namus segmente šalia grynų žaidėjų, tokių kaip „Barbora“, turinčių platų asortimentą, gausius savų darbuotojų ir transporto pajėgumus, nišą turi ir platformos, apimančios platesnį paslaugų spektrą. 

Kai kurios iš jų, tarkime, „Bolt“, pirmiausia asocijuojasi su pavėžėjimo paslauga, ir gal net ne visi klientai žino, kad jie turi ir savas parduotuves, kuriose surenka ir iš kurių pristato klientams maisto bei kitus būtinuosius produktus. O „Wolt“ vardas, ko gera, pirmiausia siejamas su patiekalų pristatymu iš restoranų, nors ir ši platforma turi savo maisto prekių asortimentą. 

52795
130817
52791