2025-08-19 05:45

„Pigu.lt“ pasirinko tarptautinį vardą, „Senukai.lt“ patikėjo lietuvišku dirbtiniu intelektu

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
E. prekybos centras „Pigu.lt“, siekdamas pagerinti lankytojų patirtį, savo svetainėje įsidiegė „Algolia“ paieškos technologiją, grįstą dirbtinio intelekto (DI) sprendimais. Naujų, technologiškai pažangesnių sprendimų ieškojo ir e. prekybos kanalą valdanti „Kesko Senukai Digital“. Ji nuo šio pavasario rankomis yra sukirtusi su lietuviško startuolio „LupaSearch“ kūrėjais.

Vytautas Romeika, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorius, teigia, kad, įdiegus vienos žinomiausių pasaulyje paieškos sprendimų kūrėjų „Algolia“ technologiją, internautai gali greičiau ir tiksliau rasti tai, ko jie ieško.

„Nuolat investuojame į technologinius sprendimus, kurie gerina lankytojų apsipirkimo patirtį. Platus produktų asortimentas daugiausia duoda naudos tuomet, kai paprasta surasti būtent tą prekę, kurios ieškai. Tačiau žmogiškasis faktorius nebeužtikrina pakankamo paieškos kokybės valdymo ir optimizavimo, o naujieji įrankiai leis mums efektyviai susidoroti su šiuo iššūkiu – palengvinti produktų atradimo kelią klientui, užtikrinti, kad visi pardavėjų pasiūlymai būtų matomi“, – viliasi V. Romeika.

52795
130817
52791