2025-08-17 13:53

„Inditex“ strategija: mažiau, bet didesnių parduotuvių

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Tarptautinė drabužių mažmeninės prekybos įmonė „Inditex“, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Zara“, „Bershka“, „Massimo Dutti“, pertvarko savo fizinių parduotuvių tinklą: mados grupė 2024 m. pabaigoje turėjo 129 parduotuvėmis mažiau nei prieš metus, ir neatrodo, kad ši ispanų milžinė būtų linkusi reikšmingai plėsti tinklą.

2024 metus „Inditex“ užbaigė turėdama 5.563 parduotuves – tai yra 129 mažiau nei prieš metus. 

Palyginti su 2022 m., kai bendrovė vis dar turėjo 5.815 parduotuvių visame pasaulyje, uždarytų prekybos vietų skaičius siekia 381, apskaičiavo prekybos žurnalas „Pinker Moda“.

52795
130817
52791