2025-07-17 05:45

Prekybininkų niša: klientų duomenis paversti reklamos auksu

Reklama mažmeninės prekybos aplinkoje (angl. retail media), jungianti ekranus ir kitas komunikacijos galimybes fizinėse parduotuvėse bei e. platformose, taip pat skaitmeninius sprendimus, iš nišinės, papildomos paslaugos tampa bene pagrindine prekybininkų kovos arena.

Rinkodaros ir žiniasklaidos portalas „The Drum“ skaičiuoja, kad lyderė čia – „Amazon“, o jos reklamos pajamos šiame segmente šiemet turėtų viršyti 60 mlrd. USD. Kartu „Amazon“ yra trečia pagal dydį reklamos platforma JAV, nusileidžianti tik „Google“ ir „Metai“.

„Amazon“ jau gerokai lenkia tradicinės žiniasklaidos grandus, tačiau reklama mažmeninės prekybos aplinkoje nėra tik šios pasaulinės e. prekybos milžinės sėkmės istorija, fiksuoja „The Drum“. Prekybininkų koziris, imantis tokios reklamos sprendimų savo fizinėse ir internetinės prekybos vietose, – jų pačių surenkamai klientų duomenys (angl. first-party data). 

52795
130817
52791