Prekybininkų niša: klientų duomenis paversti reklamos auksu
Rinkodaros ir žiniasklaidos portalas „The Drum“ skaičiuoja, kad lyderė čia – „Amazon“, o jos reklamos pajamos šiame segmente šiemet turėtų viršyti 60 mlrd. USD. Kartu „Amazon“ yra trečia pagal dydį reklamos platforma JAV, nusileidžianti tik „Google“ ir „Metai“.
„Amazon“ jau gerokai lenkia tradicinės žiniasklaidos grandus, tačiau reklama mažmeninės prekybos aplinkoje nėra tik šios pasaulinės e. prekybos milžinės sėkmės istorija, fiksuoja „The Drum“. Prekybininkų koziris, imantis tokios reklamos sprendimų savo fizinėse ir internetinės prekybos vietose, – jų pačių surenkamai klientų duomenys (angl. first-party data).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai