Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2025-06-05 05:50

Strategiškai lokalus verslo modelis: „Šilas“, „Gulbelė“ augo sparčiau nei rinka

Regionuose reguliavimo pokyčių našta sunkiau pakeliama

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Kai kurių įmonių rezultatai rodo, kad tam tikruose šalies regionuose mažmeninės prekybos tinklus, tokius kaip „Šilas“, „Gulbelė“, „Koops“, valdančios bendrovės geba atlaikyti didžiųjų prekybininkų konkurenciją ir netgi augti sparčiau nei visa rinka. Veiksmų taktiką jos renkasi skirtingą, tačiau ilgametė sėkmė rodo, kad toks verslo modelis gali būti efektyvus.

Bendri regioninių prekybos tinklų rūpesčiai, ribojantys plėtrą ir pelno maržas, yra susiję su darbuotojų trūkumu ir neaugančiu gyventojų skaičiumi kai kuriuose regionuose. Nors dalis vadovų artėjant vasarai pernelyg nesiskundžia – į sodybas ir kurortus sugužantys miestiečiai gerokai papildo pirkėjų gretas, o vasarojantis jaunimas išsprendžia darbo jėgos trūkumo problemą. 

Dar labiau rezultatais džiaugiasi tie, kurių parduotuvių pašonėje ar artimiausiu spinduliu nėra „Maximos“, „Lidl“ ar kito milžino, su kuriuo konkuruoti itin sudėtinga.

52795
130817
52791