Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2025-05-15 09:19

Prekyba socialiniuose tinkluose viršija rekordus, aštrėja galvosūkis dėl sunkiai sukontroliuojamo „TikTok“

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Optimistinė „Statistos“ prognozė rodo, kad iki 2028 m. prekybos socialiniuose tinkluose apimtis išaugs daugiau nei dvigubai – nuo 570 mlrd. USD 2023 m. iki daugiau nei 1 trln. USD 2028 m., o tai reiškia, kad šį kanalą pasirinkusioms įmonėms atsiveria didelių galimybių. Tendencijos neaplenkia ir Lietuvos – verslai socialinius tinklus mato ne tik kaip komunikacijos, bet ir kaip tiesioginį pardavimų kanalą.

Prekyba socialiniuose tinkluose – tai e. prekybos segmentas, kai įmonės parduoda savo produktus tiesiogiai per socialinių tinklų platformas arba kai jose prie prekės pateikiama nuoroda į mažmenininko puslapį, kuriame klientai gali užbaigti pirkimą.

Populiarėjant socialinių tinklų naudojimui, tai jau ne šiaip dar vienas prekybos kanalas, o verslo modelius transformuojanti mažmeninės prekybos jėga, iš esmės keičianti tai, kaip įmonės užmezga ryšius su vartotojais ir parduoda jiems prekes, apžvelgia technologinių sprendimų e. komercijos verslams platforma „BigCommerce“.

52795
130817
52791