Prekyba socialiniuose tinkluose viršija rekordus, aštrėja galvosūkis dėl sunkiai sukontroliuojamo „TikTok“

Prekyba socialiniuose tinkluose – tai e. prekybos segmentas, kai įmonės parduoda savo produktus tiesiogiai per socialinių tinklų platformas arba kai jose prie prekės pateikiama nuoroda į mažmenininko puslapį, kuriame klientai gali užbaigti pirkimą.
Populiarėjant socialinių tinklų naudojimui, tai jau ne šiaip dar vienas prekybos kanalas, o verslo modelius transformuojanti mažmeninės prekybos jėga, iš esmės keičianti tai, kaip įmonės užmezga ryšius su vartotojais ir parduoda jiems prekes, apžvelgia technologinių sprendimų e. komercijos verslams platforma „BigCommerce“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai