2025-05-14 11:30

L. Volodzkienė: ne kiekvienam verslui reikia būti didžiajame prekybos centre

Patalpų „Tinderis“: penkios tendencijos, keičiančios verslo erdvių pasirinkimą

Lina Volodzkienė, SBA grupės įmonės „Urban HUB“ komercijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Volodzkienė, SBA grupės įmonės „Urban HUB“ komercijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Volodzkienė, SBA grupės įmonės „Urban HUB“ komercijos vadovė, VŽ prekybos festivalyje RETAIL kalbėdama apie idealių komercinių patalpų pasirinkimą, šį procesą lygino su antrosios pusės paieška pažinčių programėlėje „Tinder“.

„Verslo patalpų pasirinkimas šiandien nėra susijęs vien su kvadratiniais metrais ar nuomos kaina. Tai pats tikriausias „Tinderis“, kai skrolini, žiūrinėji nuotraukas, lygini ir ieškai to vienintelio, paties geriausio varianto“ – sako L. Volodzkienė, primindama, kad „Tinderis“ buvo sukurtas 2012 m. JAV ir nuo tada padarė revoliuciją pažinčių pasaulyje.

Pasak pranešėjos, kiekvienam verslui svarbu ieškoti tinkamos vietos. Būtų gerai nepasirinkti patalpų, kurias sunku rasti, prie kurių sunku privažiuoti ar priparkuoti automobilį, nes į tokias patalpas klientai neateina, jiems tai tiesiog nepatogu.

52795
130817
52791