2025-05-13 11:27

Patikėjo lietuvišku dirbtiniu intelektu: „Senukai“ sukirto rankomis su „LupaSearch“

Nebeužtenka būti ten, kur ieško vartotojai, svarbu būti ten, kur rekomenduoja DI

Statybos, remonto ir buities prekių tinklo e. prekybos kanalą valdanti „Kesko Senukai Digital“ pasirinko lietuviško startuolio „LupaSearch“ dirbtiniu intelektu grįstą paieškos technologiją, kuri nuo šio pavasario pradėjo veikti visose grupės valdomose internetinėse parduotuvėse ir mobiliosiose programėlėse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Skaičiuojama, kad šiose e. prekybos platformose per mėnesį inicijuojama apie 30 mln. vidinių paieškos užklausų, ir tai yra vienas svarbiausių žingsnių vartotojo kelyje, tiesiogiai veikiantis apsisprendimą įsigyti prekę.

„Maždaug kas penktas lankytojas naudojasi vidine paieška. Jei nieko neranda – tiesiog išeina. Apskritai tyrimai rodo, kad net 80% pirkėjų palieka internetinę parduotuvę po nesėkmingos paieškos. Mūsų sistema padeda pirkėjui rasti tai, ko jis ieško, net jei užklausa netiksli ar klaidinga“, – teigia Rasa Šiškutė-Bagdonienė, „LupaSearch“ bendrakūrė ir vadovė.

52795
130817
52791