Kaip per dvejus metus pasikeitė „Maximos“ privatus prekių ženklas „Well Done“?
Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį „Well Done“ maisto produktų pardavimai išaugo apie 30 proc. palyginti su atitinkamu pernykščiu periodu, o bent vieną „Well Done“ produktą į savo kasdienį prekių krepšelį įsideda kas ketvirtas „Maximos“ pirkėjas.
„Well Done“ asortimente – daugiau nei 800 skirtingų produktų
Pagal parduodamus kiekius vienos populiariausių „Well Done“ prekių kategorijų – šviežia mėsa ir paukštiena, pieno produktai bei šviežios daržovės, salotos. Vertinant atskiras prekes, pirmąjį šių metų ketvirtį „Maximos“ pirkėjai daugiausiai įsigijo „Well Done“ avokadų, ant kraiko laikomų vištų kiaušinių, pieno, sviesto ir grietinės, taip pat šviežios vištienos bei kiaulienos.

„Startavome pasiūlę būtiniausių produktų asortimentą, kurie kasdien naudojami maisto ruošai, o per dvejus metus „Well Done“ produktų gausą stipriai išplėtėme – pirkėjams pasiūlėme be antibiotikų užaugintos vištienos, pieno produktų be laktozės, valgyti paruošto šaldyto maisto, augalinio pieno įvairovę, sūrių, ledų, daugiau puikios kokybės vaisių ir daržovių, riešutų. Pastarosios „Well Done“ naujienos, papildžiusios „Maximos“ prekių lentynas – bulvių traškučiai, lašišų ir upėtakių ikrai, įvairios arbatos, silkės be aliejaus. Be to, per didžiąsias šventes asortimentą papildome ir ypatingais „Well Done Premium“ gaminiais, kurie suteikia galimybę taupiai pasimėgauti gurmaniškais produktais“, – kalba Marius Tilmantas, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorius.
„Well Done“ kaina – visada gera
Taip pat, nuo šio kovo „Maxima“ parduotuvėse visi „Well Done“ produktai išskiriami oranžinės spalvos kainų etiketėmis, kad pirkėjams būtų lengviau atpažinti visada geros kainos „Well Done“ produktus. Taip „Maximos“ lentynose „Well Done“ produktai pirkėjams pasitarnauja kaip puikaus kokybės bei kainos santykio orientyras.
„Well Done“ maisto produktų kokybei keliame labai aukštus reikalavimus – tai yra „Well Done“ idėjos ir asortimento pamatas, – pasakoja M. Tilmantas. – Renkamės patyrusius gamintojus, o dėl didelio užsakymų masto užtikriname konkurencingas tiekimo kainas – „Well Done“ yra vienas didžiausių privačių prekių ženklų Baltijos šalyse, kurio asortimentas Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkoms formuojamas konsoliduotai. Be to, visada gerą „Well Done“ kainą lemia ir žymiai mažesnės investicijos į reklamą palyginti su žinomais gamintojų prekių ženklais, taip pat didesnis lankstumas reaguojant į žaliavų kainas tarptautinėse rinkose.“

Skaidrumo įsipareigojimas „Maximos“ pirkėjams
Praėjusiais metais „Maxima“ savo pirkėjams davė pažadą ant „Well Done“ pakuočių nurodyti ne tik prekės kilmę, gamintojo kodą, bet ir tikslų gamintojo pavadinimą. M. Tilmantas primena, kad Lietuvos rinkoje toks sprendimas – nėra įprastas.
Nors šis procesas – nurodyti ant visų „Well Done“ produktų jo gamintoją – užtrunka, tačiau pirkėjai jau nuo pernai, pavyzdžiui, ant daugumos pieno produktų pakuočių galėjo pamatyti, kur „Well Done“ prekė buvo pagaminta.
„Apsiperkant parduotuvėje sunku greitai nustatyti gamintoją iš kodo etiketėje, o būtent tai gali lemti apsisprendimą įsigyti norimą prekę. Pernai išgirdome „Maximos“ pirkėjų norą visada žinoti, kas pagamino „Well Done“ produktus ir ėmėmės veiksmų aiškiai nurodydami produkto kilmę – ne tik šalį, bet ir gamintoją. Tai tapo mūsų skaidrumo standartu visiems „Well Done“ produktams. Tad tęsiame šį procesą atnaujindami iki šio sprendimo paleistų „Well Done“ produktų etiketes, o nuo pernai vasario asortimente naujai pasirodžiusios „Well Done“ prekės ant savo pakuočių jau iš anksto turi aiškiai nurodytą gamintoją. Tokių „Well Done“ prekių, su tiksliai įvardintu gamintoju, turime jau daugiau nei 500“, – teigia „Maximos“ Pirkimų departamento direktorius M. Tilmantas.
„Well Done“ produktams taikoma papildoma kokybės kontrolė
Be to, siekiant užtikrinti „Maximos“ pirkėjams puikią „Well Done“ produktų kokybę, pieno, šviežios mėsos bei žuvies gaminiai yra papildomai tikrinami ir sertifikuojami vieno pirmaujančių laboratorijų tinklo Vidurio ir Rytų Europoje. Papildomą kokybės kontrolę praėję švieži „Well Done“ produktai ženklinami „J. S. Hamilton patikrinta kokybė“ sertifikatu.
„Prekės ženklo savininkui tenka didelė atsakomybė prieš vartotojus. Nepriklausoma akredituota „J. S. Hamilton“ laboratorija papildomai testuoja ir kokybės ženklą suteikia šviežiems „Well Done“ produktams, jautriausiems temperatūrai bei aplinkos pokyčiams. Tai mums leidžia būti tikriems, kad maksimaliai pasirūpinome pirkėjams užtikrindami produkto kokybę“, – teigia M. Tilmantas.