Milijardinis sandoris: „Prada“ perka konkurentę „Versace“

Šiandien, balandžio 10 d. pasiekėme galutinį susitarimą dėl 100% „Versace“ akcijų įsigijimo, praneša „Prada“.
1978 m. Milane įkurta „Versace“ yra vieni pirmaujančių tarptautinių mados dizaino namų ir itališkos prabangos įsikūnijimas visame pasaulyje. Įsigyjamas prekės ženklas turi puikų žinomumą: „Versace“ yra išskirtinis turtas prabangos srityje, pranešdama apie sandorį, teigia „Prada“.
Pabrėžiama, kad „Versace“ puikiai papildys jos turimą prekių ženklų portfelį ir suteiks potencialą augimui.
Žadama, kad „Versace“ išlaikys savo kūrybinį DNR ir kultūrinį autentiškumą.
Patrizio Bertelli, „Prada Group“ pirmininkas ir vykdomasis direktorius, teigia, kad tęs „Versace“ palikimą, puoselėdami ir naujai interpretuodami jo drąsią ir nesenstančią estetiką.
„Kartu suteiksime jam tvirtą platformą, sustiprintą ilgametėmis investicijomis ir paremtą ilgalaikiais ryšiais. Mūsų organizacija yra pasirengusi rašyti naują „Versace“ istorijos puslapį“, – kalba P. Bertelli.
Andrea Guerra, grupės vykdomasis direktorius, priduria, kad „Versace“ įsigijimas yra dar vienas žingsnis grupės evoliucijos kelyje, suteikiantis jai naują, papildomą dimensiją.
„Prada“ pranešime pažymima, kad galutinė sandorio suma dar gali koreguotis, atsižvelgiant į grynąjį apyvartinį kapitalą ir finansinę padėtį. Tikimasi, kad sandoris bus užbaigtas 2025 m. antrąjį pusmetį. Be kita ko, sandorio šalys dar turi gauti ir reguliavimo institucijų leidimų gavimą.
VŽ rašė, kad „Capri Holdings“ mados prekių ženklą „Versace“ įsigijo 2018 m. už maždaug 1,83 mlrd. Eur.
Niujorke įsikūrusi „Capri“ jau kuris laikas siekė parduoti „Versace“. Šie ketinimai sustiprėjo praėjusiais metais, kai „Capri“ teko atšaukti susijungimą su konkurente „Tapestry“, kuriai priklauso „Coach“ ir kiti labiau prieinamos prabangos prekių ženklai, kai JAV priežiūros tarnybos nepalaimino 8,5 mlrd. USD sandorio dėl per didelės rinkos koncentracijos.
„Capri“ dar priklauso tokie prekių ženklai kaip „Michael Kors“ ir „Jimmy Choo“.
Rezultatai džiugina
„Prados“ 2024-ųjų rezultatai rodo augimą: grupės grynosios pajamos didėjo 17% ir pasiekė 5,43 mlrd. Eur. EBIT marža augo 23,6%, iki 1,3 mlrd. Eur.
Pažymima, kad „Prados“ pajamos augo dviženkliais skaičiais Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Europoje, Japonijoje ir Artimuosiuose Rytuose, tik JAV rezultatai yra nuosaikesni.
Paskutinįjį, svarbiausią metų ketvirtį, „Prados“ pardavimai augo 18%. Sėkmingiausius rezultatus demonstruoja „Miu Miu“ prekės ženklas, kurio pardavimai per metus šoktelėjo 93%. Pagrindinio „Prada“ prekės ženklo augimas buvo nuosaikesnis – maždaug 4% per metus.
Dramatiški pokyčiai
VŽ rašė, kad garsiausius ir reikšmingiausius Italijos mados prekių ženklus sukūrė aiškią viziją turinčios asmenybės. Klausimas, kaip šiems prekių ženklams seksis be savo įkūrėjų.
Pažymima, kad paveldėjimo problemos, su kuriomis susiduria šios bendrovės, turi platesnį poveikį visam sektoriui. Nors Italija garsėja paveldu ir meistriškumu, šaliai trūksta vietos investuotojų, kurie norėtų ir būtų finansiškai pajėgūs apsaugoti savo mados pramonę nuo užsienio įmonių perėmimo.
Dabar, kaip teigia analitikai ir viešai neprieinamos informacijos žinantys asmenys, didžiausia grėsmė Italijos madai yra ta, kad likusius brangakmenius gali susirinkti prancūzų milžinės, tokios kaip „Kering“ ir LVMH.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai