Patogaus apsipirkimo segmentas: lyderiauja „Circle K“, lojalumo koziris – „Viados“ rankose
„NielsenIQ“ atliktas degalinių ir patogaus apsipirkimo segmento (angl. convenience) tyrimas rodo, kad Lietuvoje šiame segmente stipriausias pozicijas turi degalinės, tarp kitų šio segmento įmonių aukščiausias pozicijas pasiekia šeštoje vietoje besirikiuojantis „Narvesen“.
Tyrimas rodo, kad 2024 m. iš viso 86% lietuvių degalinėse apsilanko bent kartą per mėnesį (2022 m. tokių buvo 90%), 40% – bent kartą per savaitę (2022 m. – 42%).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai