2025-01-09 10:22

Paupio turgus skaičiuoja simbolinį augimą, atsidaro pirmoji gastronominė erdvė Klaipėdoje

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
NT bendrovės „Darnu Group“ valdomos gastronominės erdvės Paupio turgus nuomininkų apyvarta 2024 m. siekė 7,3 mln. Eur, tai 2% daugiau nei ankstesniais metais. Konkurencija šiame segmente plečiasi – vietą po saulę bandys išsikovoti ir uostamiestyje šį savaitgalį atsidaranti pirmoji tokia maisto erdvė šiame mieste „Turgaus Food Hall“. Šį projektą Klaipėdoje vysto investuotoja Lina Skiotytė.

Sostinės Paupio turgus 2024 m. sulaukė 1,4 mln. lankytojų, bemaž tiek, kiek ir ankstesniais metais, kuriuos čia pritraukė po turgaus stogu įsikūrę 17 restoranų ir 3 barai, taip pat organizuoti specialūs renginiai, koncertai.

„Nepaisant įtemptos situacijos maitinimo sektoriuje, kuriai įtakos turėjo PVM lengvatos panaikinimas, Paupio turguje pavyko išlaikyti klientų srautus ir auginti apyvartą. Tai, kad neužtikrintumo sąlygomis tapome sėkmingu traukos tašku Vilniuje, labiausiai lėmė tinkama ir paklausą atitinkanti virtuvių įvairovė, skirtingiems lankytojų poreikiams pritaikytos erdvės bei gebėjimas greitai reaguoti į kintančius lankytojų įpročius“, – situaciją vertina Anželika Šiško, „Darnu Group“ restoranų veiklos ir plėtros vadovė.

52795
130817
52791