Danų „Pandora“ įšoko į vertingiausių pasaulio ženklų šimtuką, projektuoja tolesnį augimą
Didžiausias pasaulyje juvelyrinių dirbinių prekių ženklas tikisi gauti virš 30 mlrd. DKK (4,02 mlrd. Eur) pajamų
Jeigu „Pandoros“ vadovybės prognozė pasitvirtins, bendrovė 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį gaus 11,3 mlrd. DKK (1,51 mlrd. Eur) pardavimo pajamų – 4,4% daugiau nei 2023 m. tuo pačiu metu, kai apyvarta sudarė 10,82 mlrd. DKK (1,45 mlrd. Eur).
Massimo Basei, „Pandoros“ komercijos direktorius, danų verslo leidiniui „Borsen“ prieš pat Kalėdas teigė, kad visi ženklai rodo, jog išsikeltą tikslą pavyks pasiekti, išskirtinių apyrankių paklausa išlieka didelė visuose regionuose, kuriuose įmonė turi parduotuvių, nors dalis vartotojų dar patiria finansinių iššūkių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai