Tyrimas: taupūs ir tvarūs vartotojai – naujoji dauguma

Lilija Vladykina ir Bogdanas Poletajevas, „Euromonitor International“ analitikai, reziumuoja: apie tvarų elgesį jau galime kalbėti kitaip nei iki šiol.
„Pagrindinė pokyčių priežastis susidariusi kritinė masė „eko-ekonominių“ vartotojų, kurie ne tik renkasi tvaresnes prekes, bet ir elgiasi tvariau kasdienėje veikloje. Jie siekia mažinti savo išlaidas naudodami mažiau išteklių, pavyzdžiui, rečiau naudodami elektros ir šildymo prietaisus, dažniau taisydami sugedusius daiktus, o nereikalingus perdirbdami“, – pateikia apibūdinimą analitikai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai