2022-03-17 09:15

„Amazon“ uždaro fizinius knygynus, „knygos.lt“ jų tinklą plečia

Brendano Mcdermido („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Brendano Mcdermido („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
JAV technologijų milžinė „Amazon“ dominuoja e. komercijos erdvėje, tačiau eksperimentuoja ir fizinių parduotuvių segmente, ypač daug dėmesio sulaukia dėl pažangių sprendimų kaip „Amazon Go“ parduotuvės be kasų. Vis tik knygynų tinklą, nuo kurio ji startavo realių prekybos vietų srityje, „Amazon“ nusprendė uždaryti. Tačiau tai nereiškia, kad prekiauti knygomis labiau apsimoka internete. Lietuviškas internetinis knygynas „knygos.lt“ didina savo fizinių knygynų tinklą ir kalba apie puikią sinergiją.

JAV bendrovė „Amazon“ paskelbė uždaranti daugiau nei 50 fizinių parduotuvių, kurių didžiąją dalį sudaro erdvūs knygynai, taip pat atsisakoma žaislų, namų apyvokos prekes siūliusių parduotuvių, įvairių formatų „pop up“ erdvių, kuriose „Amazon“ bandė savo naujus formatus. Tačiau maisto prekes siūlančios „Amazon Fresh“ ir „Amazon Go“ išlieka.

Pirmoji naujieną pranešusi „Reuters“ fiksuoja pokytį „Amazon“ strategijoje: 2015 m. pirmąjį knygyną Sietle atidariusi e. komercijos milžinė dabar nusprendė susitelkti į tai, kas jai užaugino sparnus – internetinę prekybą.

52795
130817
52791