2020-05-12 08:45

Vėluojantys užsakymai ir pikti pirkėjai – e. prekybininkų žaizda

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dėl karantino į viršų šovus e. prekybai, verslams sunkiai sekasi susidoroti su gerokai išaugusia veiklos apimtimi: vėluoja ir prekių pristatymas, ir atsakymai į klientų užklausas. 
  • E. prekybos, logistikos ir finansinių paslaugų srityse fiksuojamas klientų užklausų augimas siekia iki 500%.
  • Dauguma verslų tam nebuvo tinkamai pasiruošę.
  • Esminis vaistas čia – skaidriai komunikuoti situaciją nuo pat pradžių bei vertinti savo realias galimybes ir jas įvardyti klientui, taip nesukeliant nepagrįstų lūkesčių dėl trumpo pristatymo laiko.
  • VVTAT šiuo metu nagrinėja apie 200 vartotojų prašymų dėl pažeidimų e. prekybos srityje.
  • Rado sprendimus, kaip nelaikyti nuolat „išpūsto“ skambučio centro.

Vienareikšmiškai pagrindinis dabar verslui kylantis iššūkis – smarkiai padidėję klientų kreipinių srautai šiuo metu visuomenei aktualiausiuose sektoriuose, t. y. e. prekybos, logistikos ir finansinių paslaugų, VŽ teigia Audronė Venslovienė, klientų aptarnavimo paslaugas teikiančios įmonės „Transcom“ atstovė.

52795
130817
52791