Vėluojantys užsakymai ir pikti pirkėjai – e. prekybininkų žaizda

- E. prekybos, logistikos ir finansinių paslaugų srityse fiksuojamas klientų užklausų augimas siekia iki 500%.
- Dauguma verslų tam nebuvo tinkamai pasiruošę.
- Esminis vaistas čia – skaidriai komunikuoti situaciją nuo pat pradžių bei vertinti savo realias galimybes ir jas įvardyti klientui, taip nesukeliant nepagrįstų lūkesčių dėl trumpo pristatymo laiko.
- VVTAT šiuo metu nagrinėja apie 200 vartotojų prašymų dėl pažeidimų e. prekybos srityje.
- Rado sprendimus, kaip nelaikyti nuolat „išpūsto“ skambučio centro.
Vienareikšmiškai pagrindinis dabar verslui kylantis iššūkis – smarkiai padidėję klientų kreipinių srautai šiuo metu visuomenei aktualiausiuose sektoriuose, t. y. e. prekybos, logistikos ir finansinių paslaugų, VŽ teigia Audronė Venslovienė, klientų aptarnavimo paslaugas teikiančios įmonės „Transcom“ atstovė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai