2018-02-15 07:00

Segmentas, kurį aplenkė alkoholio reklamos ir prekybos suvaržymai

Darius Augaitis, didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais UAB „Pernod Ricard Lithuania“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Darius Augaitis, didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais UAB „Pernod Ricard Lithuania“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Daugelis alkoholio pramonės atstovų skaičiuoja kuklesnius praėjusių metų rezultatus, tačiau daliai rinkos dalyvių šie rūpesčiai svetimi. Kai kurios tarptautinės alkoholinių gėrimų platinimo bendrovės, besiorientuojančios į keliaujančius ir perkančius brangesnius gėrimus vartotojus, net auga.

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais UAB „Pernod Ricard Lietuva“ (PRL), atstovaujančios premium segmento vyno ir stipriųjų alkoholinių prekių ženklams, nepalietė įsigalioję nauji prekybos ir reklamos alkoholiniais gėrimais draudimai.

Registrų centro duomenys rodo, kad 2017 m., palyginti su 2016 m., bendrovės pelnas išaugo beveik tris kartus, iki 464.582 Eur, o pardavimo pajamos didėjo 12% ir pasiekė 20,26 mln. Eur.

52795
130817
52791