Segmentas, kurį aplenkė alkoholio reklamos ir prekybos suvaržymai

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais UAB „Pernod Ricard Lietuva“ (PRL), atstovaujančios premium segmento vyno ir stipriųjų alkoholinių prekių ženklams, nepalietė įsigalioję nauji prekybos ir reklamos alkoholiniais gėrimais draudimai.
Registrų centro duomenys rodo, kad 2017 m., palyginti su 2016 m., bendrovės pelnas išaugo beveik tris kartus, iki 464.582 Eur, o pardavimo pajamos didėjo 12% ir pasiekė 20,26 mln. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai