Ištyrė, kurių prekių pardavimai „Lidl“ didžiausi

Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas, sako, kad „Lidl“ yra lietuviškasis fenomenas, nė vienoje Vakarų Europos valstybėje šis prekybininkas neturėjo tokios sėkmingos įėjimo į rinką istorijos kaip Lietuvoje. Prieš „Lidl“ veiklos pradžią buvo įvairių svarstymų, kiek rinkos naujokas galėtų atsiriekti, daugelis ekspertų prognozavo apie 3–4% visos tinklų apyvartos, tačiau šie skaičiai buvo gerokai viršyti.
„Manėme, kad „Lidl“ pritrauks jautriausius kainai klientus iš „Norfos“ ir iš „Aibės“ parduotuvių, tačiau akivaizdu, kad „Lidl“ pirkėjai yra panašiausi į „Maximos“ klientus – statistines jaunas šeimas, kuriose yra mama, tėtis, du arba trys vaikai, jie dažnai lankosi parduotuvėse, perka daug, jiems svarbi tiek kokybė, tiek kaina“, – namų ūkių tyrimų duomenimis „Baltic Retail Forum“ konferencijoje dalijosi p. Urbonavičius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai