Klaipėdos „Akropolyje“ – 7 nauji vardai

Ovidijus Zibalis, Klaipėdos „Akropolio“ valdytojas, skaičiuoja, kad vien per šių metų 3 mėnesius Klaipėdos „Akropolyje“ atnaujintos 15 parduotuvių koncepcijos, o artimiausiu metu permainas įgyvendins dar keletas didžiųjų „Akropolio“ parduotuvių, praneša bendrovė.
„Mažmeninės prekybos rinka visame pasaulyje yra pokyčių epicentre, tad „Akropoliai“, būdami Lietuvos rinkos lyderiais, siekia savo lankytojams pristatyti naujausias jos tendencijas. Matome, kad vartotojų įpročiai keičiasi, auga visaverčio laisvalaikio, aukštos kokybės prekes parduodančių, specializuotų parduotuvių ir paslaugų poreikis, todėl atnaujindami prekybos centro koncepciją ir nuomininkų rinkinį didžiausią dėmesį skiriame šiems segmentams“, – sako p. Zibalis.
Klaipėdos „Akropolyje“ šiemet padidėjo prekių vaikams pasiūla – duris atvėrė naujos „HobbyShop“ ir „Gudragalvio“ parduotuvės, naujose, didesnėse patalpose įsikūrė firminė „Lego“ parduotuvė, „Pinokis“, „Batukas“, „Sterntaler“.
Atidaryta laisvalaikio drabužių parduotuvė „Hiatus“, avalynės salonas „Springs“, į naujas, didesnes patalpas persikėlė „Sizeer“ parduotuvė.
Kiek vėliau šiemet bus atidaryta drabužius, aksesuarus ir įrangą aktyviam ir net ekstremaliam laisvalaikiui – snieglenčių sportui, motokrosui, kalnų dviračiams – siūlanti parduotuvė „RideShop“, atsinaujins populiarioji „Zara“ parduotuvė.
VŽ rašė, kad Klaipėdos „Akropolio“ nuomininkų pajamos 2016 m. sudarė daugiau nei 170 mln. Eur ir buvo tokios pat kaip ir 2016 m.
Bendra įmonės „Akropolis Group“ valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų apyvarta 2016 m. siekė apie 550 mln. Eur su PVM ir, palyginti su 2015 m., augo apie 2%.