Lietuvos runkeliams gerai gyventi nesinori.Kad bus sukurtos darbo vietos jiems neįdomu,jiems geriau gauti pašalpas..Lietuvoje ką nori gali ruoštis statyti,vis atsiranda de.ilų,kurie protestuos.
2024-06-04T10:35:58+03:00
Paskaičius komentarus apima keistas jausmas, kad žmonės, bandantys apsaugoti savo gyvenimo kokybę, neturi teisės to daryti. Gyveni sau ramiai, mėgaujiesi tyla (kad ir prie buvusių šiltnamių teritorijos) ir staiga, už poros šimtų metrų nuo tavo namų, atsiranda kosminės stoties dydžio agregatai, vienas kurių smulkins į šipulius rastus, kitas garins neaiškios sudėties garus, o per sunkvežimių eismą nežinia ar pateksi namo. Prie visą to tu matai kaip yra daromos krūvos įstatymų pažeidimų, bet turi tylėti, nes gi Lietuvai reikia investicijų, o tokiems kaip Jarr reikia darbo vietos, kuri, galbūt, man kainuos gyvybę, nes nusibaigsiu nuo vėžio, kvėpuodama tomis nesąmonėmis.
2024-06-04T10:38:33+03:00
Ir padarius tyrimus paaiškėja, kad niekas ten niekam nekenkia, bet tada vis tiek protestuoji prisižiūrėjęs rusiškų youtubo video net ir prieš vėjo jėgaines, nes "monstrai, vibracijos ten visokios, psichotroninės spinduliuotės!!!".
2024-06-04T10:42:38+03:00
Parodykite man tuos atliktus tyrimus, kurie patvirtina, kad "niekas ten niekam nekenkia" ;)
Čia ta ataskaita, kurią teismas pasakė svarstyti iš naujo?
2024-06-04T10:53:39+03:00
Tai gerai, persvartys. Ir jei vėl neatras nieko blogo vis tiek šitos "bendruomenės" norinčio nežinia ko bus teisios ar piktybiniai kenkėjai? :)
2024-06-04T11:17:41+03:00
Gyvenat prie pramonēs teritorijos? Nepatinka? Išsikelkite.
2024-06-04T11:24:16+03:00
Pritariu nuomonei. Užingridizmo...
2024-06-04T11:33:20+03:00
O kodėl mes turėtume remontuoti jiems kelius, išlaikyti mokyklas su penkiais mokiniais, jei jie taip gamyklų baidosi? Lygiai tas pats ir su visokiais Darbėnais.
2024-06-04T13:19:42+03:00
Ten kaip tik ir buvo pramonės kompleksas sovietmečiu, namai pakankamai toli, plius neturėjo leisti savivaldybė gyv. namų plėtros prie gamybinės zonos artėti. Visą nepriklausomybės laikotarpį stovėjo griuvėsių ir šiukšlių krūva tai niekas neprotestato. Vietiniai verslininkėliai labai bijo užsienio investuotojų, nes pabėgs darbo jėga į normalią gamyklą, jeigu nemokės padoraus atlyginimo ir skaidriai. Ypač opi problema Vilniaus ir Šalčininkų r., kituose irgi aktualu.
2024-06-04T16:41:49+03:00
Žmonės patys rinkosi gyventi arčiau pramoninės zonos. Rinkosi, nes pigesni sklypai. Dabar už tą pigumą atsiimti tenka, tai jau kiti kalti.
2024-06-04T19:27:28+03:00
Stai del tokio poziurio zmonės ir kovoja. Kaip rasiau, toks poziuris veda tik i konfrontacija. O "pramones zonas" galima daryti uz gyvenvieciu ribų.
2024-06-05T07:02:14+03:00
Arba gyvenvietes galima neartinti prie pramonės.
2024-06-05T09:35:38+03:00
O gamyklai kelio nereikia? O statybos metu kelio nereikia? O kelius ne sunkiasvoris krivininis transportas gadina?
Bet gavosi taip kaip ir turi būt - gamykla į kelius neinvestuoja, juos tik naudoja ir gadina. Negana to, stipriai pabloginusi gyvenimo kokybę aplinkiniams gyventojams visiškai jokiu būdu neprisideda prie kažkokios kompensacijos per bent kažkurį galą.
2024-06-05T09:45:59+03:00
Reikia. Bet kodėl Vilnius turėtų provincijai remontuoti kelius ir remontuoti aikštes, kai jie užsiima tik investicijų baidymu? :)
2024-06-04T07:45:12+03:00
Valstybės interesas yra turėti tokius investuotojus, tokias darbo vietas mieste. Kai kelių šimtų asmenų grupė susibūrusi į bendruomenę gali blokuoti tokio masto projektus tai yra baisu ir neatleistina. Ignoruoti tokių bendruomenių nuomonę ir viskas.
2024-06-04T07:49:48+03:00
Kyla minčių, kad jei veikianti demokratija Lietuvoje būtų egzistavusi ankstesniais laikais, tai vis dar gyventume Mindauginėje Lietuvoje, versdamiesi tik drevine bitininkyste, pakulų šukavimu ir karvių ganymu....
2024-06-04T07:54:35+03:00
Čia dažniausiai konkurentai nenori įsileisti tai tiesiog paperka visokius seniūnus ir seniūnaičius, o tie jau issigalvoję skleidžia melagienas
2024-06-04T08:21:09+03:00
Logiška išvada, greičiausiai taip ir yra.
2024-06-04T08:43:37+03:00
Labai panašu į realų scenarijų. Pažiūrėjus į šios “bendruomenės” fb puslapį - nieko daugiau ir neskelbiama, jokie bendruomenės klausimai nesprendžiami ir neaptariami apart “Homanit” gamyklos. Tokiems veikėjams pasirodo geriau kai didžiulis sklypas stovėjo apstatytas apgriuvusiais šiltnamiais..
2024-06-04T10:50:00+03:00
Nu jeigu bendruomenei...
2024-06-04T10:51:31+03:00
P.s. tokia ten...
2024-06-04T10:55:42+03:00
ar tikrai?
2024-06-04T11:00:49+03:00
Tai kodel bijo tos lentpjuves tada?
2024-06-04T11:05:50+03:00
O tai ne?...
2024-06-04T11:08:59+03:00
Kodèl manęs klausi?...
2024-06-04T11:15:53+03:00
Kokias algas siųlys?...
2024-06-04T13:37:06+03:00
Pasikartosiu, nes filadelfijai...
2024-06-04T16:01:36+03:00
Kad ir kaip gaila būtų, bet rinkos ekonomika veikia šiek tiek kitaip. Galima svaigti apie kokius auktos pridetinės vertės produktus, tačiau realiai pagalvok- ar tikrai bus tam tinka Lietuvoje ir bus tinkamų specialistų pakankamas kiekis? gal darome palaipsniui? nes sedėdami ant sofos tikrai daugiau nepadarysime
2024-06-04T16:19:50+03:00
As ant sofos...
2024-06-04T16:39:11+03:00
Nežinau ką mokeisi ar kaip mokeisi, tačiau atsivertus ekonomikos vadovėlį manau daug dalykų būtų galima sužinoti. Galime čia diskutuoti ilgai, bet žiūrėkime faktus. Neturime mes Lietuvoje gero išsilavinimo specialistų (kalbu ne apie diplomų savininkus, o realiai specialistus). O jeigu taip būtų tai tikrai staiga čia augtų daug įvairių bankų, IT kompanijų ir t.t Nesvarbu ar mokėti 5000 ar 10 000 darbuotojams, bet esmė tokia, kad bare padavėjos alga bus 5000 eurų tai alaus bokalas bus 25 eurai, o ne 5 eurai. Tai jeigu turime visuomenę, kuri dirba už 1000 eurų tai ir įdarbinkime ją, o jeigu turėsime už 5000 eurų tai tokią ir įdarbinsime. O dabar čia kelti pridėtinę vertę su mažai kvalifikuota darbo jėga yra visiškai naivu
2024-06-04T16:44:24+03:00
Aišku, kad nemokės...
2024-06-04T17:00:48+03:00
Aš žiūriu ekonominiu požiūriu- man tinka ir džamšutai už 2000 eurų, kurie moka mokesčius. O tie verkšlenimai manau yra pagrįsti pakankamai, nes standantys ekonomiką. Iš kitos pusės taip pat esant džamšutams po 2000 eurų reikės ir brangesnių ir gal ne džamšutų, kurie gabės organizuoti darbą. O tie kurie ant sofos ne sėdi, o guli tai toliau galės pasakoti kaip jiems blogai. Nors abejoju ar kažką daugiau sugebėtų
2024-06-04T17:18:14+03:00
Mano akim, tai...
2024-06-04T18:29:49+03:00
Uz.iso. filadelfijai. Trina...
2024-06-04T19:52:56+03:00
O man geriau tie vadinami "murziai" nei mūsų pašalpiniai, kurie tingi net eiti sezoninių darbų dirbti pas ūkininkus. Ir tai todėl, kad jie geriau integruojasi į visuomenę ir moka mokesčius, ir tikrai manau jų vaikai gali būti dalis sėkmingos ateities. Taip ir Amerika augo.
2024-06-05T08:54:39+03:00
O as uz...
2024-06-05T15:03:34+03:00
O man pasalpiniai...
2024-06-04T08:22:05+03:00
Gera treniruotė prie Rheinmetal gamyklą. Nes ten tai suprognozuoti pažeidimai, kai "statybų leidimą turės gauti iki gamybos pradžios" ir taip išeina visi dabartiniai įstatymai nebus taikomi. Kokia erdvė bendruomenės veiklai!
2024-06-04T14:49:57+03:00
yra erdvė. Eikit, ir jūs užsidirbsit :)))) Moko va šitie gudručiai. Mes tų "bendruomenių" jau prisižiūrėję į valias.
2024-06-04T08:25:49+03:00
Siaip yra poveikio aplinkai ataskaitos. Jeigu jos yra realistinės, juose yra nustatytas poveikis netoli ( 5 km. ir mažiau) gyvenantiems žmonėms. Taigi, jeigu pagal tą poveikio ataskaitą, atsiranda poveikis ir pablogėja (žmonių gyvenančių šalia) gyvenimo salygos, tuomet sąžininga iš valstybės ( ar investuotojo) pusės išpirkti rinkos kaina tuos žmonių sklypus su namais kartu, kad žmonės už gautus pinigus pilnavertiškai galėtų įsikurti kitoj panašioj vietoj ir jų gyvenimas nepablogėtų.
Reikėtų patobulinti teisės aktus ir tuomet tokių protestų tiesiog neliktų. Arba gamyklos būtų statomos laukuose ( kurių šimtais kilometrų pilna Lietuvoje) ir ten nebūtų protestuojančių bendruomenių.
Mano kritikams pasakysiu taip, jei Lietuvoje gyventoju tankumas būtų kaip Honkonge, tuomet as nieko nesakyčiau, bet Lietuvoje gyventojų tankumas yra mažesnis nei 50 žmonių į km2, todėl statyti " ant žmonių galvų" ( kaip pvz Vilniuje atlieku saugyklas miesto centre) yra kvaila ir idiotiška.
2024-06-04T08:46:11+03:00
Reikia netik laisvo ploto, bet ir infrastruktūros gamykloms, darbuotojų ir t.t. Na, o toje vietoje ne gyvenamieji namai buvo ir anksčiau, beto prie pat LEZ ir geležinkeliai.
2024-06-04T09:02:48+03:00
As kalbu apskritai apie problemos sprendimą, ne apie konkrečią vietą. Jei norime toliau baidyti investicijas ir priešinti žmones su investuotojais, tuomet mūsų pasirinktas kelias yra teisingas. Ir investicijomis mus jau tuoj lenks Latvija ( o gal jau lenkia). O jei norime spręsti problemą, tai gamykla šalia gyvenamųjų namų ( nieko už tai nekompensuojant) ,- yra tiesus kelias į konfliktą. Ir teisiniu požiūriu uždelsto veikimo b..ba, nes anksčiau ar vėliau gali nutikti precedentas, kai pastačius gamyklą, bendruomenė per teismus ( mūsų ar ES) pasieks sprendimą ją nugriauti. Ir tai bus toks smūgis LT investicinei aplinkai, kad maža nepasirodys.
Taigi, mastykime kaip spręsti problemą, nes ji egzistuoja. Ir egzistuoja pirmiausia pas žmones kurie pritraukia investicijas ir iki galo nenudirba savo darbo, t.y. jie užsieniečiama " parduoda" ne sprendimą, o pasaką. O reikia sprendimo.
2024-06-04T09:09:41+03:00
Apie "šimtai kilometrų laukų", kuriuose galima statyti gamyklas, prašyčiau plačiau. Ieškojo čia vieni, jei gerai pamenu, 100 ha grūdų perdirbimo įmonei....nėra tokių plotų...
2024-06-04T09:18:49+03:00
Na nėra tai nėra. Tuomet toliau statykim atliekų saugyklas senamiesčiuose ir toliau turėkim konfliktus. Nenorime sprendimų, galime eiti tokia pat kryptimi kaip dabar. Juk parašiau, jei toliau norim tokios situacijos kaip dabar,- nieko kitaip daryti nereikia. Reikia daryti tą patį.
2024-06-04T09:35:23+03:00
P.s. jei kas pamiršo matematiką, 100 ha ( hektarų) yra 1 kvadratinis kilometras, t.y. kvadratas kurio kraštinės po 1000 metrų kiekviena. 1 kvadratinis kilometras , sakot "nėra tokių plotų" :)
2024-06-04T09:47:03+03:00
Tie plotai didžiąją dalimi yra sudalinti į mažus sklypelius ir išdalinti vykdant žemės grąžinimą. Ir jų visų išpirkti nepavyks, nes vėl visi turi savo principus, kažkas nori pasinaudojęs proga parduoti labai brangiai etc. :)
Tai nebent priimti praktiką, kad žemė didelėms investicijoms būtų tiesiog paimama visuomenės reikmėms.
Arba dar galima taikyti kitą praktiką ir protestuojančioms bendruomenėms mažinti finansavimą iš didmiesčių paimtu GPMu. :D
2024-06-04T10:13:48+03:00
Vėlgi, konfrontacijos kelias, yra blogas kelias, atnešantis nuostolių visiems. Kaip jau rašiau, norim kaip dabar, nedarykim nieko ir baidykim toliau investicijas ir kiršinkim žmones su investuotojais. Na, o kad kažkas parduoda savo sklypą brangiau, tai jo teisė, kaip palangos verslo teisė pardavinet šaltibarščius po 10 eur.
2024-06-04T10:28:13+03:00
O tai manai labai bus investuojančių kai teks brangiai papirkinėti visus aplinkinius gyventojus ir už sklypą mokėti šimtą milijonų?
2024-06-04T10:29:54+03:00
Šiaip dabar labai ydinga mūsų regionų politika kai jie iš esmės yra išlaikomi didžiųjų miestų ir neturi jokios motyvacijos patys užsidirbti.
2024-06-04T10:48:32+03:00
Pirmiausia nesitujinam. Antra, as taip pat pries dabartini modeli, kad mazi rajonai dotuojami kitu ir todel vietiniai neturi paskatu kazka daryti. Bet tai nereiskia, kad jiems ant galvu galima statyti bet ka.
2024-06-04T08:27:27+03:00
O gal reikia tą medeiną patikrinti- kaip jie ten tvarkosi su nuotekom? Su gręžiniais? Ką bedarytum- visada atsiras koks nors vyskupaitis kuris kovoja tiesiog "prieš". Net nesupratau prieš ką? Labai nerišliai kalba. Nedaklausiau. Ko jis nori? Gal kad Lietuvos ekonomika nestiprėtu? Destruktyvus kovotojai šiais laikais labai naudingi priešiškiems režimams.
2024-06-04T08:46:08+03:00
Puikiai žinau tą situaciją. Įsivaizduokite, ateina tokio lygio investuotojas, vykdo grandiozines statybas, gadina vietos infrastruktūrą (sunkiasvorės mašinos važiuodavo non stop) ir baigęs darbus ne tai, kad nė kiek neprisideda prie vietinės infrsatruktūros pagerinimo, bet ir tą pačią palieka prastesnę. Tai ką gyventojai turi ploti katučių ir šokinėti iš džiaugsmo? Jei investuotojas taip nesielgtų, gal ir tos pačios bendruomenės požiūris būtų kitoks. Dirbu NT srityje ir žinau, kiek VMS išsireikalauja iš vystytojo, o čia apvalus 0.
2024-06-05T07:54:21+03:00
Tai viską išspręstų pinigai? Tada nei baimių dėl taršos neliktų, nei dulkės nebekliūtų? Ačiū, kad pasakėt.
2024-06-04T08:49:49+03:00
Jei visa LT būtų tokia draugiška, kaip šitie bezdaliai iš bendruomenės, tai liktų tik dykra. VZ dideliais žingsniais virsta pigiom Vakaro žiniom, sekantis pašnekovas Ragelskis, Juraitis?
2024-06-04T11:50:46+03:00
Kaip Jūs taip galite vadinti žmones, galbūt jų tarpe yra Jūsų draugų ar draugų draugų ar kolegų? Ar tikrai taip pasakytumėte į akis?
Reikėtų pasidomėti giliau, jeigu tikrai esate linkęs gero Lietuvai, kokiu atstumu nuo namų pastatyta gamykla, kokie leidimai taršai yra išduoti vs kokią yra deklaruojama tarša, pasižiūrėti kai kuriu planų absurdiškumą ir gal truputį kitu kampu viską matytumėt. Gamykla savaime nėra blogai. Blogai yra kai daromi akivaizdūs nusižengimai ir užmerkiamos akys.
2024-06-04T11:56:59+03:00
Tamsta, tai ir kalbėkim tiesiai - Jūsų draugai ir kaimynai ir nevapaliokim
2024-06-04T12:09:21+03:00
Tai klausimas Jums, kiek įsigilinot į situaciją? Palinkėsiu daugiau supratingumo
2024-06-04T12:39:42+03:00
nebijok, kai atsidarys gamykla, nei vienas nebus nukentėjęs
2024-06-04T19:47:12+03:00
O kodėl jūs siūlot domėtis tik į vieną pusę? Gal lygiai tuomet vertinkim? T.y. žiūrėkim kada atsirado ta pramoninė zona ir kada namai. Jei pramoninė zona priartėjo prie jau pastatytų gyvenamųjų namų, tuomet ją naikinkim. Tačiau jei gyvenamieji namai per arti pastatyti prie jau buvusios pramoninės zonos, tuomet gyventojai tegu savo sąskaita nusigriauna namukus. Jūs tokį variantą palaikytumėt?
2024-06-04T09:03:40+03:00
Ten kaip tik ir buvo pramonės kompleksas sovietmečiu, namai pakankamai toli, plius neturėjo leisti gyv. namų plėtros prie gamybinės zonos artėti. Visą nepriklausomybės laikotarpį stovėjo griuvėsių ir šiukšlių krūva tai niekas neprotestato. Vietiniai verslininkėliai labai bijo užsienio investuotojų, nes pabėgs darbo jėga į normalią gamyklą, jeigu nemokės padoraus atlyginimo ir skaidriai. Ypač opi problema Vilniaus ir Šalčininkų r.
2024-06-04T09:11:41+03:00
O mazuto talpyklos iki šiol neužkliūna, nes gi už gamyklos teritorijos, ar jos pilnos, ar iš jų nenuteka - bendruomenei nerūpi.
2024-06-04T11:34:42+03:00
Aš tikrai palaikau šią bendruomenę, kadangi nesuprantu kaip įmanoma statyti tokią didžiulią gamyklą šalia gyevenamųjų namų, šalia mokyklos… Kiekvienas Lietuvos pilietis palaiko verslo investicijas, supraskite tai, bet investicija nėra investicijai lygi. Kam statyti šią gamyklą žmonėms “ant galvų”, nejaugi Lietuvoje nėra mažai apgyvendintų teritorijų? Jus pasižiūrėkite kur tokios pačios “Homanit” gamyklos stovi Lenkijoje, o gi jos stovi vidurį miško, aplink tik pievos ir miškas, jokių gyvenamųjų rajonų… Supraskite šio miestelio gyventojus, jie palaiko investicijas į verslą, bet ne tokias, kuriomis reikia lobinti ministrus ir seimo narius, siekiant keisti įstatymus, po pralaimėtų bylų…
2024-06-04T15:30:23+03:00
Nu, prašyčiau, kokia vidury miško -miestelyje.
2024-06-04T11:50:35+03:00
Šitiems "aktyvistams" linkiu...
2024-06-04T11:55:42+03:00
Gerbiamasis, Jūs čia rimtai su tokiu komentaru? Susakyti argumentai, kas kodėl netinka, diskusija su bendruomene iš gamyklos pusės visiškai nevyksta, o Jūs rašote tokį komentarą. Baisu skaityti.
2024-06-04T12:05:57+03:00
O tu kas...
2024-06-04T12:11:24+03:00
Gyvenu šioje vietoje ir bandau suprasti Jūsų neapykantą - ar esate gamyklos atstovai ar tiesiog norite komentuoti.
2024-06-04T12:34:17+03:00
Bent aš kaip valstybės pilietis esu suinteresuotas darbo vietomis, užsienio investicijomis, kiekvienu papildomu interesu draugiškoms jėgoms tas investicijas saugoti nuo miškos kosolapos :) Kiek teko pravažiuoti, ten dešimtmečius buvo apleistas šiltnamių kombinatas, o audiovizualinius papildomus malonumus suteikė Vaidotų prekinė stotis. Tai nežinau kas jums geriau - griuvėsiuose gyventi ar su labai stambia modernia investicija? Taip, reikia prižiūrėti ir kalbėtis, bet manau kuo daugiau čia bus "Homanit" - tuo mažiau bus rusofašisto. Nebent jo pasiilgote jau?
2024-06-04T12:38:16+03:00
Kaip bendruomenė, taip...
2024-06-04T14:02:34+03:00
O vat vietiniu...
2024-06-04T14:26:51+03:00
Ponuli,pažiūrėkim realybei į akis,kiek investuotojų nusispjovė ir pabėgo iš Lietuvos?Ševronas dėl Žigaičių,sužlugdė atominės statybas,dabar viduriuoja darbėnai ir t.t.Gal atsakytumėte į klausimą,kodėl kai tik bandoma įgyvendinti kokį projektą tuoj pat kyla pasipriešinimas?Mano manymu dažniausiai tai kyla dėl maskolių kišimosi.
2024-06-04T18:22:55+03:00
Mldc. Kovokit ir...
2024-06-04T12:22:05+03:00
darbo vietos pašalpiniams ir bedarbiams nerūpi.
2024-06-04T13:35:49+03:00
Ta lentpjuve n.x.ui...
2024-06-04T13:42:47+03:00
Gal tu pasitiklink koks Lietuvoje VDU
2024-06-04T13:51:20+03:00
Teip, teip. Eiles...
2024-06-04T14:01:47+03:00
Nepatikėsi, bet važinės. Arba, gal net gamykla nemokamai veš autobusu, taip, kaip veža į daugelį, už miesto esančių įmonių. Nulinės vertės diskusija: galima įsivaizduoti, kad ta bendruomenė gyvena nacionaliniame parke. Pramonė, vienokia ar kitokia, vis tiek bus.
2024-06-04T14:06:54+03:00
Dzamasutai ir kiti...
2024-06-04T14:11:20+03:00
As tau kitaip...
2024-06-04T18:18:06+03:00
Kadangi šudo gabalai...
2024-06-04T20:14:34+03:00
Ir vėl patrankų mėsa piktinasi "kaip viskas blogai" ir įrodinėja "kaip turi būti".
Koks tau skirtumas, kotletuk?
Domėkis geriau, kurioje vietoje Ukrainoje trąša patapsi
2024-06-04T14:26:19+03:00
tampa didziule problema bet kokios statybos, nes visuomenei priestarauti mazai kainuoja. daug svrbiu projektu bus sustabdyta, jei nekeisime reguliavimo
2024-06-04T14:29:04+03:00
Oho, tikslas yra apginti visas Lietuvos vandenvietes :) Čia jau panašu į politinį šūkį, su kuriuo į rinkimus galima rudenį eiti.
2024-06-04T14:43:03+03:00
anksciau buvo pagiriu siltnamiai, kurie naudoja trasas ir dar labiau tersia gruntinius vandenis, dabar geresne alternatyva netinka
2024-06-04T14:47:29+03:00
kai kažkas ateina ir prisistato "BENDRUOMENĖ" - vaikyti, laikykis ir staigiai ieškok interesų! Dažnai už tos pseudobendruomenės yra konkurentas, reketininkas arba ruzzija.
2024-06-04T18:53:42+03:00
grynai. kazin kur tas bendruomeniu seimininkiskumas kai pvz reik susitelkt xrusciovke renovuot? su ziburiu nerasi
2024-06-04T15:47:52+03:00
O kas ta bendruomenė? Mūsų namo kaimynam irgi nepatinka, kad Ramučiuose šiukšlių elektrinę pastatė. Na ir ką? Nepatinka ir kad oro uostas plečiasi, bus daugiau triukšmo. Galim protestuoti kiek norim, teisiškai tai nieko nereiškia, tik rėkimas.
2024-06-05T09:38:54+03:00
Pagarba bendruomenei, linkiu sėkmės. Tokio masto gamyklos, vos keli šimtai nuo mokyklos ir gyvenamųjų namų neturi būti. Džiaugiuosi, kad žmonės protestuoja ir veikia, o ne tik kalba ir vėliau skundžiasi blogu gyvenimu Lietuvoje
2024-06-05T14:38:17+03:00
jooo... nusiperka butą, matyt su 0.03m2 žemės ar namą su 6 arais o nori įtaką daryti - kad aplinkui keli šimtai hektarų, kurie kažkam priklauso, gyventų pagal tai kaip jis su savo 6 ariukais nori ; tai nusipirk kelis šimtus hektarų ir gyvenk tu ten kaip nori - ar be kelių, gal ir be vandens, kaip nori, bet nenurodinėk kas savo nuosavoje žemėje ką turi daryti, kad tau ale patogiau būtų.
2024-06-07T17:04:50+03:00
Mūsų, "jau išsipagiriojusių" bendruomenė yra prieš statomus varnų lizdus medžiuose priešais langus.
Ir tegul nepučia valdžia mums miglos, kad tai grąžūs ir taikūs kaimynai.
Išvaikė visus žvirblius, zylutes, kieles, varnėnus giesmininkus. Nesvietiškai rėkia, teršia ir puldinėja žmones.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Lietuvos runkeliams gerai gyventi nesinori.Kad bus sukurtos darbo vietos jiems neįdomu,jiems geriau gauti pašalpas..Lietuvoje ką nori gali ruoštis statyti,vis atsiranda de.ilų,kurie protestuos.
Paskaičius komentarus apima keistas jausmas, kad žmonės, bandantys apsaugoti savo gyvenimo kokybę, neturi teisės to daryti. Gyveni sau ramiai, mėgaujiesi tyla (kad ir prie buvusių šiltnamių teritorijos) ir staiga, už poros šimtų metrų nuo tavo namų, atsiranda kosminės stoties dydžio agregatai, vienas kurių smulkins į šipulius rastus, kitas garins neaiškios sudėties garus, o per sunkvežimių eismą nežinia ar pateksi namo. Prie visą to tu matai kaip yra daromos krūvos įstatymų pažeidimų, bet turi tylėti, nes gi Lietuvai reikia investicijų, o tokiems kaip Jarr reikia darbo vietos, kuri, galbūt, man kainuos gyvybę, nes nusibaigsiu nuo vėžio, kvėpuodama tomis nesąmonėmis.
Ir padarius tyrimus paaiškėja, kad niekas ten niekam nekenkia, bet tada vis tiek protestuoji prisižiūrėjęs rusiškų youtubo video net ir prieš vėjo jėgaines, nes "monstrai, vibracijos ten visokios, psichotroninės spinduliuotės!!!".
Parodykite man tuos atliktus tyrimus, kurie patvirtina, kad "niekas ten niekam nekenkia" ;)
https://aaa.lrv.lt/lt/naujienos/priimtas-sprendimas-del-uab-homanit-lietuva-planuojamos-ukines-veiklos-poveikio-aplinkai/
Čia ta ataskaita, kurią teismas pasakė svarstyti iš naujo?
Tai gerai, persvartys. Ir jei vėl neatras nieko blogo vis tiek šitos "bendruomenės" norinčio nežinia ko bus teisios ar piktybiniai kenkėjai? :)
Gyvenat prie pramonēs teritorijos? Nepatinka? Išsikelkite.
Pritariu nuomonei. Užingridizmo...O kodėl mes turėtume remontuoti jiems kelius, išlaikyti mokyklas su penkiais mokiniais, jei jie taip gamyklų baidosi? Lygiai tas pats ir su visokiais Darbėnais.
Ten kaip tik ir buvo pramonės kompleksas sovietmečiu, namai pakankamai toli, plius neturėjo leisti savivaldybė gyv. namų plėtros prie gamybinės zonos artėti. Visą nepriklausomybės laikotarpį stovėjo griuvėsių ir šiukšlių krūva tai niekas neprotestato. Vietiniai verslininkėliai labai bijo užsienio investuotojų, nes pabėgs darbo jėga į normalią gamyklą, jeigu nemokės padoraus atlyginimo ir skaidriai. Ypač opi problema Vilniaus ir Šalčininkų r., kituose irgi aktualu.
Žmonės patys rinkosi gyventi arčiau pramoninės zonos. Rinkosi, nes pigesni sklypai. Dabar už tą pigumą atsiimti tenka, tai jau kiti kalti.
Stai del tokio poziurio zmonės ir kovoja. Kaip rasiau, toks poziuris veda tik i konfrontacija. O "pramones zonas" galima daryti uz gyvenvieciu ribų.
Arba gyvenvietes galima neartinti prie pramonės.
O gamyklai kelio nereikia? O statybos metu kelio nereikia? O kelius ne sunkiasvoris krivininis transportas gadina? Bet gavosi taip kaip ir turi būt - gamykla į kelius neinvestuoja, juos tik naudoja ir gadina. Negana to, stipriai pabloginusi gyvenimo kokybę aplinkiniams gyventojams visiškai jokiu būdu neprisideda prie kažkokios kompensacijos per bent kažkurį galą.
Reikia. Bet kodėl Vilnius turėtų provincijai remontuoti kelius ir remontuoti aikštes, kai jie užsiima tik investicijų baidymu? :)
Valstybės interesas yra turėti tokius investuotojus, tokias darbo vietas mieste. Kai kelių šimtų asmenų grupė susibūrusi į bendruomenę gali blokuoti tokio masto projektus tai yra baisu ir neatleistina. Ignoruoti tokių bendruomenių nuomonę ir viskas.
Kyla minčių, kad jei veikianti demokratija Lietuvoje būtų egzistavusi ankstesniais laikais, tai vis dar gyventume Mindauginėje Lietuvoje, versdamiesi tik drevine bitininkyste, pakulų šukavimu ir karvių ganymu....
Čia dažniausiai konkurentai nenori įsileisti tai tiesiog paperka visokius seniūnus ir seniūnaičius, o tie jau issigalvoję skleidžia melagienas
Logiška išvada, greičiausiai taip ir yra.
Labai panašu į realų scenarijų. Pažiūrėjus į šios “bendruomenės” fb puslapį - nieko daugiau ir neskelbiama, jokie bendruomenės klausimai nesprendžiami ir neaptariami apart “Homanit” gamyklos. Tokiems veikėjams pasirodo geriau kai didžiulis sklypas stovėjo apstatytas apgriuvusiais šiltnamiais..
Nu jeigu bendruomenei...P.s. tokia ten...ar tikrai?
Tai kodel bijo tos lentpjuves tada?
O tai ne?...Kodèl manęs klausi?...Kokias algas siųlys?...Pasikartosiu, nes filadelfijai...Kad ir kaip gaila būtų, bet rinkos ekonomika veikia šiek tiek kitaip. Galima svaigti apie kokius auktos pridetinės vertės produktus, tačiau realiai pagalvok- ar tikrai bus tam tinka Lietuvoje ir bus tinkamų specialistų pakankamas kiekis? gal darome palaipsniui? nes sedėdami ant sofos tikrai daugiau nepadarysime
As ant sofos...Nežinau ką mokeisi ar kaip mokeisi, tačiau atsivertus ekonomikos vadovėlį manau daug dalykų būtų galima sužinoti. Galime čia diskutuoti ilgai, bet žiūrėkime faktus. Neturime mes Lietuvoje gero išsilavinimo specialistų (kalbu ne apie diplomų savininkus, o realiai specialistus). O jeigu taip būtų tai tikrai staiga čia augtų daug įvairių bankų, IT kompanijų ir t.t Nesvarbu ar mokėti 5000 ar 10 000 darbuotojams, bet esmė tokia, kad bare padavėjos alga bus 5000 eurų tai alaus bokalas bus 25 eurai, o ne 5 eurai. Tai jeigu turime visuomenę, kuri dirba už 1000 eurų tai ir įdarbinkime ją, o jeigu turėsime už 5000 eurų tai tokią ir įdarbinsime. O dabar čia kelti pridėtinę vertę su mažai kvalifikuota darbo jėga yra visiškai naivu
Aišku, kad nemokės...Aš žiūriu ekonominiu požiūriu- man tinka ir džamšutai už 2000 eurų, kurie moka mokesčius. O tie verkšlenimai manau yra pagrįsti pakankamai, nes standantys ekonomiką. Iš kitos pusės taip pat esant džamšutams po 2000 eurų reikės ir brangesnių ir gal ne džamšutų, kurie gabės organizuoti darbą. O tie kurie ant sofos ne sėdi, o guli tai toliau galės pasakoti kaip jiems blogai. Nors abejoju ar kažką daugiau sugebėtų
Mano akim, tai...Uz.iso. filadelfijai. Trina...O man geriau tie vadinami "murziai" nei mūsų pašalpiniai, kurie tingi net eiti sezoninių darbų dirbti pas ūkininkus. Ir tai todėl, kad jie geriau integruojasi į visuomenę ir moka mokesčius, ir tikrai manau jų vaikai gali būti dalis sėkmingos ateities. Taip ir Amerika augo.
O as uz...O man pasalpiniai...Gera treniruotė prie Rheinmetal gamyklą. Nes ten tai suprognozuoti pažeidimai, kai "statybų leidimą turės gauti iki gamybos pradžios" ir taip išeina visi dabartiniai įstatymai nebus taikomi. Kokia erdvė bendruomenės veiklai!
yra erdvė. Eikit, ir jūs užsidirbsit :)))) Moko va šitie gudručiai. Mes tų "bendruomenių" jau prisižiūrėję į valias.
Siaip yra poveikio aplinkai ataskaitos. Jeigu jos yra realistinės, juose yra nustatytas poveikis netoli ( 5 km. ir mažiau) gyvenantiems žmonėms. Taigi, jeigu pagal tą poveikio ataskaitą, atsiranda poveikis ir pablogėja (žmonių gyvenančių šalia) gyvenimo salygos, tuomet sąžininga iš valstybės ( ar investuotojo) pusės išpirkti rinkos kaina tuos žmonių sklypus su namais kartu, kad žmonės už gautus pinigus pilnavertiškai galėtų įsikurti kitoj panašioj vietoj ir jų gyvenimas nepablogėtų. Reikėtų patobulinti teisės aktus ir tuomet tokių protestų tiesiog neliktų. Arba gamyklos būtų statomos laukuose ( kurių šimtais kilometrų pilna Lietuvoje) ir ten nebūtų protestuojančių bendruomenių. Mano kritikams pasakysiu taip, jei Lietuvoje gyventoju tankumas būtų kaip Honkonge, tuomet as nieko nesakyčiau, bet Lietuvoje gyventojų tankumas yra mažesnis nei 50 žmonių į km2, todėl statyti " ant žmonių galvų" ( kaip pvz Vilniuje atlieku saugyklas miesto centre) yra kvaila ir idiotiška.
Reikia netik laisvo ploto, bet ir infrastruktūros gamykloms, darbuotojų ir t.t. Na, o toje vietoje ne gyvenamieji namai buvo ir anksčiau, beto prie pat LEZ ir geležinkeliai.
As kalbu apskritai apie problemos sprendimą, ne apie konkrečią vietą. Jei norime toliau baidyti investicijas ir priešinti žmones su investuotojais, tuomet mūsų pasirinktas kelias yra teisingas. Ir investicijomis mus jau tuoj lenks Latvija ( o gal jau lenkia). O jei norime spręsti problemą, tai gamykla šalia gyvenamųjų namų ( nieko už tai nekompensuojant) ,- yra tiesus kelias į konfliktą. Ir teisiniu požiūriu uždelsto veikimo b..ba, nes anksčiau ar vėliau gali nutikti precedentas, kai pastačius gamyklą, bendruomenė per teismus ( mūsų ar ES) pasieks sprendimą ją nugriauti. Ir tai bus toks smūgis LT investicinei aplinkai, kad maža nepasirodys. Taigi, mastykime kaip spręsti problemą, nes ji egzistuoja. Ir egzistuoja pirmiausia pas žmones kurie pritraukia investicijas ir iki galo nenudirba savo darbo, t.y. jie užsieniečiama " parduoda" ne sprendimą, o pasaką. O reikia sprendimo.
Apie "šimtai kilometrų laukų", kuriuose galima statyti gamyklas, prašyčiau plačiau. Ieškojo čia vieni, jei gerai pamenu, 100 ha grūdų perdirbimo įmonei....nėra tokių plotų...
Na nėra tai nėra. Tuomet toliau statykim atliekų saugyklas senamiesčiuose ir toliau turėkim konfliktus. Nenorime sprendimų, galime eiti tokia pat kryptimi kaip dabar. Juk parašiau, jei toliau norim tokios situacijos kaip dabar,- nieko kitaip daryti nereikia. Reikia daryti tą patį.
P.s. jei kas pamiršo matematiką, 100 ha ( hektarų) yra 1 kvadratinis kilometras, t.y. kvadratas kurio kraštinės po 1000 metrų kiekviena. 1 kvadratinis kilometras , sakot "nėra tokių plotų" :)
Tie plotai didžiąją dalimi yra sudalinti į mažus sklypelius ir išdalinti vykdant žemės grąžinimą. Ir jų visų išpirkti nepavyks, nes vėl visi turi savo principus, kažkas nori pasinaudojęs proga parduoti labai brangiai etc. :) Tai nebent priimti praktiką, kad žemė didelėms investicijoms būtų tiesiog paimama visuomenės reikmėms. Arba dar galima taikyti kitą praktiką ir protestuojančioms bendruomenėms mažinti finansavimą iš didmiesčių paimtu GPMu. :D
Vėlgi, konfrontacijos kelias, yra blogas kelias, atnešantis nuostolių visiems. Kaip jau rašiau, norim kaip dabar, nedarykim nieko ir baidykim toliau investicijas ir kiršinkim žmones su investuotojais. Na, o kad kažkas parduoda savo sklypą brangiau, tai jo teisė, kaip palangos verslo teisė pardavinet šaltibarščius po 10 eur.
O tai manai labai bus investuojančių kai teks brangiai papirkinėti visus aplinkinius gyventojus ir už sklypą mokėti šimtą milijonų?
Šiaip dabar labai ydinga mūsų regionų politika kai jie iš esmės yra išlaikomi didžiųjų miestų ir neturi jokios motyvacijos patys užsidirbti.
Pirmiausia nesitujinam. Antra, as taip pat pries dabartini modeli, kad mazi rajonai dotuojami kitu ir todel vietiniai neturi paskatu kazka daryti. Bet tai nereiskia, kad jiems ant galvu galima statyti bet ka.
O gal reikia tą medeiną patikrinti- kaip jie ten tvarkosi su nuotekom? Su gręžiniais? Ką bedarytum- visada atsiras koks nors vyskupaitis kuris kovoja tiesiog "prieš". Net nesupratau prieš ką? Labai nerišliai kalba. Nedaklausiau. Ko jis nori? Gal kad Lietuvos ekonomika nestiprėtu? Destruktyvus kovotojai šiais laikais labai naudingi priešiškiems režimams.
Puikiai žinau tą situaciją. Įsivaizduokite, ateina tokio lygio investuotojas, vykdo grandiozines statybas, gadina vietos infrastruktūrą (sunkiasvorės mašinos važiuodavo non stop) ir baigęs darbus ne tai, kad nė kiek neprisideda prie vietinės infrsatruktūros pagerinimo, bet ir tą pačią palieka prastesnę. Tai ką gyventojai turi ploti katučių ir šokinėti iš džiaugsmo? Jei investuotojas taip nesielgtų, gal ir tos pačios bendruomenės požiūris būtų kitoks. Dirbu NT srityje ir žinau, kiek VMS išsireikalauja iš vystytojo, o čia apvalus 0.
Tai viską išspręstų pinigai? Tada nei baimių dėl taršos neliktų, nei dulkės nebekliūtų? Ačiū, kad pasakėt.
Jei visa LT būtų tokia draugiška, kaip šitie bezdaliai iš bendruomenės, tai liktų tik dykra. VZ dideliais žingsniais virsta pigiom Vakaro žiniom, sekantis pašnekovas Ragelskis, Juraitis?
Kaip Jūs taip galite vadinti žmones, galbūt jų tarpe yra Jūsų draugų ar draugų draugų ar kolegų? Ar tikrai taip pasakytumėte į akis? Reikėtų pasidomėti giliau, jeigu tikrai esate linkęs gero Lietuvai, kokiu atstumu nuo namų pastatyta gamykla, kokie leidimai taršai yra išduoti vs kokią yra deklaruojama tarša, pasižiūrėti kai kuriu planų absurdiškumą ir gal truputį kitu kampu viską matytumėt. Gamykla savaime nėra blogai. Blogai yra kai daromi akivaizdūs nusižengimai ir užmerkiamos akys.
Tamsta, tai ir kalbėkim tiesiai - Jūsų draugai ir kaimynai ir nevapaliokim
Tai klausimas Jums, kiek įsigilinot į situaciją? Palinkėsiu daugiau supratingumo
nebijok, kai atsidarys gamykla, nei vienas nebus nukentėjęs
O kodėl jūs siūlot domėtis tik į vieną pusę? Gal lygiai tuomet vertinkim? T.y. žiūrėkim kada atsirado ta pramoninė zona ir kada namai. Jei pramoninė zona priartėjo prie jau pastatytų gyvenamųjų namų, tuomet ją naikinkim. Tačiau jei gyvenamieji namai per arti pastatyti prie jau buvusios pramoninės zonos, tuomet gyventojai tegu savo sąskaita nusigriauna namukus. Jūs tokį variantą palaikytumėt?
Ten kaip tik ir buvo pramonės kompleksas sovietmečiu, namai pakankamai toli, plius neturėjo leisti gyv. namų plėtros prie gamybinės zonos artėti. Visą nepriklausomybės laikotarpį stovėjo griuvėsių ir šiukšlių krūva tai niekas neprotestato. Vietiniai verslininkėliai labai bijo užsienio investuotojų, nes pabėgs darbo jėga į normalią gamyklą, jeigu nemokės padoraus atlyginimo ir skaidriai. Ypač opi problema Vilniaus ir Šalčininkų r.
O mazuto talpyklos iki šiol neužkliūna, nes gi už gamyklos teritorijos, ar jos pilnos, ar iš jų nenuteka - bendruomenei nerūpi.
Aš tikrai palaikau šią bendruomenę, kadangi nesuprantu kaip įmanoma statyti tokią didžiulią gamyklą šalia gyevenamųjų namų, šalia mokyklos… Kiekvienas Lietuvos pilietis palaiko verslo investicijas, supraskite tai, bet investicija nėra investicijai lygi. Kam statyti šią gamyklą žmonėms “ant galvų”, nejaugi Lietuvoje nėra mažai apgyvendintų teritorijų? Jus pasižiūrėkite kur tokios pačios “Homanit” gamyklos stovi Lenkijoje, o gi jos stovi vidurį miško, aplink tik pievos ir miškas, jokių gyvenamųjų rajonų… Supraskite šio miestelio gyventojus, jie palaiko investicijas į verslą, bet ne tokias, kuriomis reikia lobinti ministrus ir seimo narius, siekiant keisti įstatymus, po pralaimėtų bylų…
Nu, prašyčiau, kokia vidury miško -miestelyje.
Šitiems "aktyvistams" linkiu...Gerbiamasis, Jūs čia rimtai su tokiu komentaru? Susakyti argumentai, kas kodėl netinka, diskusija su bendruomene iš gamyklos pusės visiškai nevyksta, o Jūs rašote tokį komentarą. Baisu skaityti.
O tu kas...Gyvenu šioje vietoje ir bandau suprasti Jūsų neapykantą - ar esate gamyklos atstovai ar tiesiog norite komentuoti.
Bent aš kaip valstybės pilietis esu suinteresuotas darbo vietomis, užsienio investicijomis, kiekvienu papildomu interesu draugiškoms jėgoms tas investicijas saugoti nuo miškos kosolapos :) Kiek teko pravažiuoti, ten dešimtmečius buvo apleistas šiltnamių kombinatas, o audiovizualinius papildomus malonumus suteikė Vaidotų prekinė stotis. Tai nežinau kas jums geriau - griuvėsiuose gyventi ar su labai stambia modernia investicija? Taip, reikia prižiūrėti ir kalbėtis, bet manau kuo daugiau čia bus "Homanit" - tuo mažiau bus rusofašisto. Nebent jo pasiilgote jau?
Kaip bendruomenė, taip...O vat vietiniu...Ponuli,pažiūrėkim realybei į akis,kiek investuotojų nusispjovė ir pabėgo iš Lietuvos?Ševronas dėl Žigaičių,sužlugdė atominės statybas,dabar viduriuoja darbėnai ir t.t.Gal atsakytumėte į klausimą,kodėl kai tik bandoma įgyvendinti kokį projektą tuoj pat kyla pasipriešinimas?Mano manymu dažniausiai tai kyla dėl maskolių kišimosi.
Mldc. Kovokit ir...darbo vietos pašalpiniams ir bedarbiams nerūpi.
Ta lentpjuve n.x.ui...Gal tu pasitiklink koks Lietuvoje VDU
Teip, teip. Eiles...Nepatikėsi, bet važinės. Arba, gal net gamykla nemokamai veš autobusu, taip, kaip veža į daugelį, už miesto esančių įmonių. Nulinės vertės diskusija: galima įsivaizduoti, kad ta bendruomenė gyvena nacionaliniame parke. Pramonė, vienokia ar kitokia, vis tiek bus.
Dzamasutai ir kiti...As tau kitaip...Kadangi šudo gabalai...Ir vėl patrankų mėsa piktinasi "kaip viskas blogai" ir įrodinėja "kaip turi būti". Koks tau skirtumas, kotletuk? Domėkis geriau, kurioje vietoje Ukrainoje trąša patapsi
tampa didziule problema bet kokios statybos, nes visuomenei priestarauti mazai kainuoja. daug svrbiu projektu bus sustabdyta, jei nekeisime reguliavimo
Oho, tikslas yra apginti visas Lietuvos vandenvietes :) Čia jau panašu į politinį šūkį, su kuriuo į rinkimus galima rudenį eiti.
anksciau buvo pagiriu siltnamiai, kurie naudoja trasas ir dar labiau tersia gruntinius vandenis, dabar geresne alternatyva netinka
kai kažkas ateina ir prisistato "BENDRUOMENĖ" - vaikyti, laikykis ir staigiai ieškok interesų! Dažnai už tos pseudobendruomenės yra konkurentas, reketininkas arba ruzzija.
grynai. kazin kur tas bendruomeniu seimininkiskumas kai pvz reik susitelkt xrusciovke renovuot? su ziburiu nerasi
O kas ta bendruomenė? Mūsų namo kaimynam irgi nepatinka, kad Ramučiuose šiukšlių elektrinę pastatė. Na ir ką? Nepatinka ir kad oro uostas plečiasi, bus daugiau triukšmo. Galim protestuoti kiek norim, teisiškai tai nieko nereiškia, tik rėkimas.
Pagarba bendruomenei, linkiu sėkmės. Tokio masto gamyklos, vos keli šimtai nuo mokyklos ir gyvenamųjų namų neturi būti. Džiaugiuosi, kad žmonės protestuoja ir veikia, o ne tik kalba ir vėliau skundžiasi blogu gyvenimu Lietuvoje
jooo... nusiperka butą, matyt su 0.03m2 žemės ar namą su 6 arais o nori įtaką daryti - kad aplinkui keli šimtai hektarų, kurie kažkam priklauso, gyventų pagal tai kaip jis su savo 6 ariukais nori ; tai nusipirk kelis šimtus hektarų ir gyvenk tu ten kaip nori - ar be kelių, gal ir be vandens, kaip nori, bet nenurodinėk kas savo nuosavoje žemėje ką turi daryti, kad tau ale patogiau būtų.
Mūsų, "jau išsipagiriojusių" bendruomenė yra prieš statomus varnų lizdus medžiuose priešais langus. Ir tegul nepučia valdžia mums miglos, kad tai grąžūs ir taikūs kaimynai. Išvaikė visus žvirblius, zylutes, kieles, varnėnus giesmininkus. Nesvietiškai rėkia, teršia ir puldinėja žmones.