Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-07-10 05:45

Po trijų dešimtmečių darbo restoranų virtuvėse – metas nuosavam verslui

Rita Karčiauskienė, „Ri&Ro“ prekių ženklo įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rita Karčiauskienė, „Ri&Ro“ prekių ženklo įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Įgyvendinti drąsų sumanymą ir veiklą paversti kad ir mažu verslu nebūna per vėlu. Net jei jo pradžią lydi iššūkiai – reikia surinkti daug informacijos, įveikti nemažai biurokratijos, rasti pinigų investicijoms ir jėgų nenuleisti rankų.

Rita Karčiauskienė, 34-erius metus dirbusi virėja restoranuose, jau gerokai po 50-ies pradėjo savo verslą – išmoko gaminti skanėstus iš kankorėžių, įtikino institucijas, kad jie apskritai valgomi, ir toliau daug apie tai pasakoja – net ir „TikTok“ ar kituose socialiniuose tinkluose.

„Mugėse vaikai atveda tėvus pas „Ritą iš „TikToko“, kuri verda kankorėžius“. Ir taip per vaikus daug tėvų paragauja, patiki, kad kankorėžių „uogienė“ tikrai skani, kam nors ji patinka po pirties, kas nors perka dovanų“, – pasakoja R. Karčiauskienė, 7-erius metus gaminanti prekių ženklo „Ri&Ro“ produktus iš pušų kankorėžių.

52795
130817
52791