Alaus someljė čempionas M. Burneika: vertindamas, geras alus ar blogas, turiu vienintelį kriterijų
Dešimt metų su alumi dirbusiam M. Burneikai gilinimasis į jo subtilybes dabar yra hobis – jis dirba UAB „Sangaida“ „Monin“ prekių ženklo ambasadoriumi. Todėl VŽ pašnekovas save vadina „vienu iš tų alaus kolekcininkų“, kurie programėlėje visuomet pasižymi, kokį ir kur alų ragauja, kokie jo skoniai, kokybė ir pan.
Nepaisant „hobio aspekto“, M. Burneika tapo Lietuvos someljė asociacijos ir Vilniaus alaus festivalio surengto antrojo alaus someljė čempionato „La Trappe Nillis Grand Prix 2024“ nugalėtoju, pakilęs į pirmąją vietą iš pernai užimtos trečiosios.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai