2025-05-13 14:57

Dirbtinio intelekto haliucinacijos gali būti nepagydomos

Pokalbių robotus naudojančiam verslui nuo galimų klaidų jau siūloma apsidrausti

Christiano Ohde („Imago Images“) nuotr.
Christiano Ohde („Imago Images“) nuotr.
Samas Altmanas, technologijų bendrovės „OpenAI“ vadovas, praėjusį mėnesį užsiminė, kad pokalbių roboto „ChatGPT“ kūrėjos vystomų produktų paklausa ir naudojimas pastaruoju metu auga kone eksponentiškai. Tobulėjančius dirbtinio intelekto (DI) modelius naudoja vis daugiau verslų, tačiau kai kuriems jų tenka spręsti nemalonias problemas, kai pokalbių robotas „prikalba“ dalykų, kurių neturėjo.

„Pastarąjį kartą teigėme, kad turime apie 500 mln. kas savaitę aktyvių naudotojų ir jų bazė auga labai greitai“, – TED renginyje balandžio viduryje sakė S. Altmanas, kuris, pagautas kiek netikėto pokalbio vedėjo klausimo, pripažino, kad aktyvių naudotojų skaičius vos per keletą savaičių kone padvigubėjo.

„Fintech“ bendrovės DI indeksas, kurį bendrovė apskaičiuoja pagal jos turimus mokėjimų už DI produktus duomenis, rodo, kad augimą smarkiai lemia augantis naudojimas tarp verslo klientų.

52795
130817
52791