„Discontract“ pradeda teikti verslui skirtas paslaugas

„Discontract“ vartotojams per IT platformą ar programėlę leidžia į namus išsikviesti santechnikus, elektrikus ar kitus meistrus trijuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose ir Lenkijoje. Bendrovė skelbia klientams skirtoje platformoje turinti 17.000 registruotų vartotojų.
Dabar įkūrėjai siūlo kartu su buitinės technikos ir elektronikos prekybos tinklų ir elektroninių parduotuvių parduodama įranga teikti ir montavimo, pajungimo paslaugas.
„Verslo klientai paslaugas užsako pasirinkdami konkrečią datą ir laiką, užsakymus stebi realiu laiku. Taip pat sukūrėme API integraciją, leidžiančią klientams perkant prekę internetu užsakyti ir norimą papildomą paslaugą“, – pranešime cituojamas Gediminas Jankus, „Discontract“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų.
Pasak jo, vieni iš potencialių „Discontract“ verslas-verslui platformos klientų bus nekilnojamojo turto administratoriai ir prižiūrėtojai.
„Discontract Business Central“ platforma naudojasi NT administratoriai „Valdantis“, „Naujininkų ūkis“, buitinės technikos prekybininkai „Prenta“ bei Užimtumo tarnyba, skelbia bendrovė.
VŽ rašė, kad pernai „Discontract“ pritraukė 300.000 Eur iš „Coinvest Capital“ ( buv. Koinvesticinis fondas) fondo ir privačių investuotojų. Įmonė pernai pradėjo bendradarbiauti su tarptautine draudimo kompanija „Lloyd‘s Insurance Company S.A.“ („Lloyd‘s“).
Lietuvoje meistrų iškvietimo paslaugas taip pat siūlo šiauliečiai „Getfix“.