„Uber“ perka dviračių dalijimosi įmonę

Šios bendrovės porą mėnesių dirbo kartu siekiant integruoti „Jump“ dviračių užsakymo platformą į „Uber“ programėlę. Panašu, kad tai buvo sėkmingas bandymas, nes dabar su nauju pirkiniu „Uber“ žengia į jai naują sritį.
„Jump“ pastaruosius mėnesius žvalgėsi, kaip jai spręsti savo finansinę ateitį, buvo kalbamasi su rizikos kapitalo fondais dėl naujos finansinės injekcijos. „TechCrunch“ praneša, kad vyko derybos su legendiniu investuotoju Mike‘u Moritzu, vieno sėkmingiausių Silicio slėnio fondų „Sequoia Capital“ valdybos nariu.
Dara Khosrowshahis, „Uber“ vadovas, komentuoja, kad įsigyjimas prisidės prie bendrovės misijos sujungti skirtingus keliavimo būdus savo programėlėje.
„Jump“ turi 12.000 dviračių 40-yje miestų, išsibarsčiusių per 6 valstybes. Per visą gyvavimo laikotarpį „Jump“ yra pritraukusi 11,1 mln. USD rizikos kapitalo investicijų.
Ryanas Rzepeckis, „Jump“ vadovas, komentuoja, kad bendradarbiavimas vyko tada, kai „Uber“ išgyveno pačius sunkiausius laikus: bendrovę krėtė seksualinio priekabiavimo, prastos kultūros biuruose ir aukščiausio lygio vadovų atleidimų skandalai.
„Mes tikėjomės pamatyti toksišką darbo aplinką ir sugriuvusią kultūrą. Vietoje to radome protingus ir motyvuotus žmones, kurie norėjo, kad mums pasisektų. Per bendradarbiavimo laikotarpį supratome, kad „Uber“ ir mūsų vizijos sutampa“, – aiškino „Jump“ vadovas.
Ne vieninteliai
Rinkoje pastebima, kad pavėžėjimo bendrovės mėgina išplėsti savo verslą įsigydamos arba investuodamos į dviračių dalijimosi platformas. Pavyzdžiui, Kinijoje įsikūrusi „Uber“ konkurentė „Didi Chuxing“ yra investavusi į vieną pagrindinių vietos dviračių dalijimosi bendrovių „Ofo“.
Indijos pavėžėjimo kompanija „Ola“ pati pristatė savo dviračių dalijimosi platformą „Pedal“.