MTTC išbando savitarnos mašinas
Šis aparatas priima sugedusius įrenginius ir grąžina sutaisytus. Kartu su šia eksperimentine savitarnos mašina pristatoma ir speciali programėlė, kuri atlieka telefono diagnostiką ir identifikuoja galimas problemas. Tokia sistema leidžia išvengti eilių. Naudojantis „Cellomatu“ nėra būtina salone dirbančių konsultantų pagalba – priduoti ir atsiimti telefoną, įvedus reikiamus duomenis, gali pats klientas. Apie remonto eigą klientai informuojami trumposiomis žinutėmis.
Pirmas savitarnos automatas pastatytas Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusiame MTTC salone.
„Cellomat“ plačiajai auditorijai pristatytas tik šiemet – vasario pabaigoje Barselonoje (Ispanija) vykusioje mobiliųjų technologijų inovacijų parodoje „World Mobile Congress“.
„Įrenginį išbandome Vilniuje, kur yra didžiausi klientų srautai, kol kas siūlydami tik dalį „Cellomat“ funkcijų. Stebėsime, kaip automatu naudojasi mūsų klientai ir atsižvelgę į jų poreikius plėsime jo funkcijas, o ateityje galbūt juos pasiūlysime ir kituose savo salonuose“, – sako Inga Asipavičienė, MTTC privačių klientų vadovė.
Be telefono priėmimo ir grąžinimo funkcijų, „Cellomat“ taip pat gali supirkinėti senus telefonus, išduoti pakaitinius įrenginius ir prekiauti telefonų priedais.
„Lietuvos telekomunikacijų rinka yra viena pažangiausių Europoje, o šalyje mobiliųjų telefonų yra daugiau nei gyventojų. „Cellomat“ pagrindinis tikslas yra pakeisti žmonių supratimą apie tai, kaip gali būti aptarnautas jų mobilusis įrenginys. Bendrovė siekia, kad telefono priežiūra ir remontas klientui tebūtų paprastas komandų rinkinys, o ne sudėtingas socialinis aktas“, – teigia Patrickas Blunsdonas, „Cellomat“ viceprezidentas verslo plėtrai Europoje.
Praėjusiais metais MTTC aptarnavo beveik 300.000 mobiliųjų įrenginių. Bendrovės pajamos minimu laikotarpiu siekė 17,7 mln. Eur. Pajamos iš paslaugų eksporto sudaro daugiau nei 80% visų MTTC pajamų.
[infogram id=“4143480b-c131-4dfa-9873-7ce7ca4fe779“ prefix=“0Cq“ format=“interactive“ title=“MTTC pajamos“]