2015-06-18 03:01

Užsakovas iš Japonijos – partneris visam gyvenimui

Japonija neturi daug savo natūralių medžiagų, todėl ją domina lietuviškas linas, mediniai baldai. Didelių galimybių šioje šalyje savo gaminiams įžvelgia ir „Rokiškio sūris“.
Mes jau seniai nedalyvaujame parodose Europoje ir koncen­truojamės į tolimesnes rinkas – JAV, Japoniją, Artimuosius Rytus.

Lietuvos bendrovės aktyviau skinasi kelią į Japoniją.

Aušros Barysienės nuotr. Japonija yra viena strateginių Lietuvos eksporto rinkų, nors mūsų bendrovių pardavimo apimtis joje nedidelė – pernai siekė 37 mln. Eur, o per metus ūgtelėjo beveik 2 mln. Eur. Šių metų pradžioje Vilniuje lankęsis Zoltanas Somogyi, Europos Komisijos prekybos generalinio direktorato atstovas, nuo Rusijos embargo nukentėjusiems pienininkams primygtinai patarė atkreipti dėmesį į Japoniją.
Lietuvoje jau lankėsi Japonijos žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės ministerijos atstovai, jie vertino, kaip vykdoma valstybinė maisto ir veterinarinė kontrolė jautienos sektoriuje.
52795
130817
52791