Logistikos bendrovių nuosavo kapitalo grąža siekia apie 30%

VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.
Mindaugas Skarulskis, UAB „Eivora“ direktorius: „Praėję metai bendrovei buvo geri.“
UAB „Eivora“ rodikliai
Ekspedijavimo paslaugos, mln. Lt
2012 m. Pajamos 39,2
Savikaina 36,3 Pelnas/nuostolis 2,9
2013 m.
Pajamos 42,6
Savikaina 38,5
Pelnas/nuostolis 4,1
Suteiktos transporto paslaugos, mln. Lt
2012 m. Pajamos 6,5
Savikaina 6,4
Pelnas/nuostolis 0,1
2013 m.
Pajamos 9,1
Savikaina 9,5
Pelnas/nuostolis -0,4
Gabenimo geležinkeliu paslaugos, mln. Lt
2012 m. Pajamos 1,2
Savikaina 2,1
Pelnas/nuostolis -0,9
2013 m.
Pajamos 0,8
Savikaina 0,8
Pelnas/nuostolis 0
Šaltinis: bendrovės 2013 m. finansinė ataskaita Logistikos ir transporto UAB „Eivora“ pajamos ir pelningumas pernai išaugo – labiausiai prie to prisidėjo ekspedijavimo paslaugos, o iš transporto paslaugų pernai bendrovė patyrė 0,4 mln. Lt nuostolių. Juos lėmė didesnės investicijos į transportą – kol nauji automobiliai neuždirba pajamų, mažėja pelningumas. UAB „Eivora“ pajamos 2013 m. siekė 52 mln. Lt, arba 11% daugiau nei 2012 m. Grynasis pelnas padidėjo beveik tris kartus ir siekė 1,4 mln. Lt.
Mindaugas Skarulskis, UAB „Eivora“ direktorius, pažymi, kad bendrovei praėję metai buvo geri – bendrasis pelningumas išaugo nuo 4,9% iki 7,1%, o nuosavo kapitalo grąža – nuo 12,5% iki 26,7%. Daugiausia pelno bendrovė pernai uždirbo iš pagrindinės veiklos – ekspedijavimo paslaugų. Kitos bendrovės veiklos rūšys nebuvo tokios sėkmingos – pajamos iš transportavimo paslaugų pernai išaugo 40%, tačiau bendrovė iš šios veiklos patyrė 0,4 mln. Lt nuostolių. „Pernai prieš naujo ekologinio standarto „Euro 6“ įsigaliojimą į transportą investavo už dvejus metus, o kol nauji vilkikai neįsibėgėja, pelningumas sumažėja“, – teigia p. Skarulskis. Kita vertus, bendrovė skaičiuoja, kad transporto priemonės eksploatavimo laikas siekia 4 metus. Anot finansų ataskaitos, įmonė turi 2,5 mln. Lt vertės transporto priemonių, kurios jau yra nudėvėtos apskaitoje. Pajamos iš gabenimo paslaugų geležinkeliais pernai neaugo, o pelningumas sukosi apie 0%. 2012 m. iš pastarosios veiklos įmonė buvo patyrusi nuostolių. Aiškinamajame rašte teigiama, kad „dėl transporto paslaugų pasiūlos perviršio susidarė didelis konkurencingumas, dėl kurio daugelis projektų vykdomi mažesnėms kainomis. Neigiamos įtakos taip pat turi vežimų kainos geležinkeliais į Kazachstaną.“ Šiemet bendrovė tikisi kiek didesnių pajamų nei pernai ir kol kas, anot p. Skarulskio, bendrovė pasiekia planuotas pajamas.
Beveik visi bendrovės klientai susiję su Rusija, o tam tikrą sąstingį šioje rinkoje bendrovė jaučia nuo praėjusių metų ketvirto ketvirčio, kai mažėja gabenimo paslaugų kainos.
Mindaugas Skarulskis, UAB „Eivora“ direktorius: „Praėję metai bendrovei buvo geri.“
UAB „Eivora“ rodikliai
Ekspedijavimo paslaugos, mln. Lt
2012 m. Pajamos 39,2
Savikaina 36,3 Pelnas/nuostolis 2,9
2013 m.
Pajamos 42,6
Savikaina 38,5
Pelnas/nuostolis 4,1
Suteiktos transporto paslaugos, mln. Lt
2012 m. Pajamos 6,5
Savikaina 6,4
Pelnas/nuostolis 0,1
2013 m.
Pajamos 9,1
Savikaina 9,5
Pelnas/nuostolis -0,4
Gabenimo geležinkeliu paslaugos, mln. Lt
2012 m. Pajamos 1,2
Savikaina 2,1
Pelnas/nuostolis -0,9
2013 m.
Pajamos 0,8
Savikaina 0,8
Pelnas/nuostolis 0
Šaltinis: bendrovės 2013 m. finansinė ataskaita Logistikos ir transporto UAB „Eivora“ pajamos ir pelningumas pernai išaugo – labiausiai prie to prisidėjo ekspedijavimo paslaugos, o iš transporto paslaugų pernai bendrovė patyrė 0,4 mln. Lt nuostolių. Juos lėmė didesnės investicijos į transportą – kol nauji automobiliai neuždirba pajamų, mažėja pelningumas. UAB „Eivora“ pajamos 2013 m. siekė 52 mln. Lt, arba 11% daugiau nei 2012 m. Grynasis pelnas padidėjo beveik tris kartus ir siekė 1,4 mln. Lt.
Mindaugas Skarulskis, UAB „Eivora“ direktorius, pažymi, kad bendrovei praėję metai buvo geri – bendrasis pelningumas išaugo nuo 4,9% iki 7,1%, o nuosavo kapitalo grąža – nuo 12,5% iki 26,7%. Daugiausia pelno bendrovė pernai uždirbo iš pagrindinės veiklos – ekspedijavimo paslaugų. Kitos bendrovės veiklos rūšys nebuvo tokios sėkmingos – pajamos iš transportavimo paslaugų pernai išaugo 40%, tačiau bendrovė iš šios veiklos patyrė 0,4 mln. Lt nuostolių. „Pernai prieš naujo ekologinio standarto „Euro 6“ įsigaliojimą į transportą investavo už dvejus metus, o kol nauji vilkikai neįsibėgėja, pelningumas sumažėja“, – teigia p. Skarulskis. Kita vertus, bendrovė skaičiuoja, kad transporto priemonės eksploatavimo laikas siekia 4 metus. Anot finansų ataskaitos, įmonė turi 2,5 mln. Lt vertės transporto priemonių, kurios jau yra nudėvėtos apskaitoje. Pajamos iš gabenimo paslaugų geležinkeliais pernai neaugo, o pelningumas sukosi apie 0%. 2012 m. iš pastarosios veiklos įmonė buvo patyrusi nuostolių. Aiškinamajame rašte teigiama, kad „dėl transporto paslaugų pasiūlos perviršio susidarė didelis konkurencingumas, dėl kurio daugelis projektų vykdomi mažesnėms kainomis. Neigiamos įtakos taip pat turi vežimų kainos geležinkeliais į Kazachstaną.“ Šiemet bendrovė tikisi kiek didesnių pajamų nei pernai ir kol kas, anot p. Skarulskio, bendrovė pasiekia planuotas pajamas.
Beveik visi bendrovės klientai susiję su Rusija, o tam tikrą sąstingį šioje rinkoje bendrovė jaučia nuo praėjusių metų ketvirto ketvirčio, kai mažėja gabenimo paslaugų kainos.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai