2014-04-16 00:01

Išaugo apyvarta

Įmonių grupė, kurią sudaro AB „Grigiškės“, UAB „Baltwood“, AB „Klaipėdos kartonas“, PAT „Mena Pak“ ir UAB „Klaipėda Recycling“, neaudituotaisiais duomenimis, per tris 2014 m. mėnesius pasiekė 86,2 mln. Lt konsoliduotą pardavimo apyvartą. Tai yra 10 mln. Lt, arba 13,1%, daugiau nei 2013 m. sausį–kovą, per „Nasdaq OMX Vilniaus“ biržą paskelbė bendrovė.
Šių metų I ketvirtį „Grigiškių“ pardavimai sudarė 38,7 mln. Lt, 6,2 mln. Lt, arba 19,1%, daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Anot bendrovės, šių metų pradžioje Lietuvoje prekės ženklu „Grite“ pažymėti produktai įtikinamai įsitvirtino higieninio popieriaus rinkos lyderio pozicijoje. Prekės ženklo „Grite“ moderniosios prekybos rinkos dalis tualetinio popieriaus kategorijoje 2013 m., palyginti su 2012 m., ūgtelėjo 5,5 procentinio punkto, iki 40,4%, o popierinių rankšluosčių kategorijoje augimas siekė 11,7 procentinio punkto, iki 32,4%.
52795
130817
52791