„Aprangos“ apyvarta išaugo 12,3%

Per pirmą šių metų ketvirtį „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta sudarė 132 mln. Lt ir buvo 12,3% didesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. O šį kovą, palyginti su pernai, „Aprangos“ apyvarta išaugo 16,6%, iki 45.9 mln. Lt, pranešė bendrovė. „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta 2014 m. sausį–kovą, palyginti su atitinkamu 2013 m. laikotarpiu, Lietuvoje padidėjo 7,3%, Latvijoje – 28,5%, Estijoje – 8,7%. Šiemet pirmą ketvirtį „Aprangos“ grupė atidarė 5 naujas parduotuves („Burberry
“, „Tommy Hilfiger“ ir „Desigual“ Vilniuje bei „Weekend MaxMara“ ir „Moskito“ Rygoje), vieną parduotuvę („Mango Touch“ Vilniuje) uždarė. Šiuo metu „Aprangos“ grupė iš viso valdo 152 parduotuvių tinklą (94 Lietuvoje, 43 Latvijoje ir 15 Estijoje), jų bendras plotas sudaro 70.400 kv. m, 4,5% daugiau nei 2013 m. I ketvirčio pabaigoje.
“, „Tommy Hilfiger“ ir „Desigual“ Vilniuje bei „Weekend MaxMara“ ir „Moskito“ Rygoje), vieną parduotuvę („Mango Touch“ Vilniuje) uždarė. Šiuo metu „Aprangos“ grupė iš viso valdo 152 parduotuvių tinklą (94 Lietuvoje, 43 Latvijoje ir 15 Estijoje), jų bendras plotas sudaro 70.400 kv. m, 4,5% daugiau nei 2013 m. I ketvirčio pabaigoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai