2014-04-03 00:01

„Aprangos“ apyvarta išaugo 12,3%

Per pirmą šių metų ketvirtį „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta sudarė 132 mln. Lt ir buvo 12,3% didesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. O šį kovą, palyginti su pernai, „Aprangos“ apyvarta išaugo 16,6%, iki 45.9 mln. Lt, pranešė bendrovė. „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta 2014 m. sausį–kovą, palyginti su atitinkamu 2013 m. laikotarpiu, Lietuvoje padidėjo 7,3%, Latvijoje – 28,5%, Estijoje – 8,7%. Šiemet pirmą ketvirtį „Aprangos“ grupė atidarė 5 naujas parduotuves („Burberry
“, „Tommy Hilfiger“ ir „Desigual“ Vilniuje bei „Weekend MaxMara“ ir „Moskito“ Rygoje), vieną parduotuvę („Mango Touch“ Vilniuje) uždarė. Šiuo metu „Aprangos“ grupė iš viso valdo 152 parduotuvių tinklą (94 Lietuvoje, 43 Latvijoje ir 15 Estijoje), jų bendras plotas sudaro 70.400 kv. m, 4,5% daugiau nei 2013 m. I ketvirčio pabaigoje.
52795
130817
52791