2014-04-02 00:01

Užsienio rinkose duona skalsesnė

Šiaulių bendrovė „Duomenų centras“ (DC) neseniai atnaujinusi visą įmonės ryšio infrastruktūrą ir šiemet klientams atvėrusi naujojo duomenų centro priestato duris, po poros metų ketina telktis tik į užsienio rinkas ir statyti nuosavą duomenų centro pastatą.
„Duomenų centro“ apyvarta
Metai apyvarta (mln. Lt)
2012 2
2013 2.7
2014 4,1*
2015 7*
* Planuojama
Šaltinis: UAB „Duomenų centras“ Centrą ketinama statyti netoli Šiaulių arenos, o jame stovėsiančių serverių šiluma planuojama šildyti minėtą areną, mat dabar, pasak DC atstovų, bendrovė kas mėnesį per ventiliacijos angas į orą išmeta apie 20.000 Lt.
„2011 m. ir 2012 m. atnaujinome duomenų centro infrastruktūrą ir pasiruošėme augimui – pertvarkėme kompiuterinius tinklus, visur išvedžiojome šviesolaidžius, privedėme naujus optinius kanalus didmenos reikmėms, atnaujinome pagrindinį interneto mazgą, sudarėme naujų sutarčių su interneto tiekėjais, padidinome interneto greitaveiką, įsigijome naujų dyzelinių generatorių ir t. t. O 2013 m. aktyviau dirbome su reklama bei pardavimais“, – pasakoja Remigijus Laurutis, UAB „Duomenų centras“ įkūrėjas ir vadovas.
Anot jo, reklamai bendrovė naudoja tik „Google“ interneto reklamos įrankius. Ponas Laurutis sako, jog to visiškai pakanka. 2013 m. DC reklamai išleido apie 100.000 Lt. O bendrovės pajamos pernai, palyginti su 2012 m., išaugo maždaug 700.000 Lt, nuo 2 mln. Lt iki 2,7 mln. Lt.
52795
130817
52791