2014-04-01 03:01

Ne visos idėjos – aukso vertos

lempa Sėkmingi pavyzdžiai, kai nedidelė įmonė sugeba realizuoti savo idėją ir uždirbti tūkstančius, tikrai įkvepia ir kitus mėginti įsitvirtinti šlovės olimpe. Vis dėlto geros idėjos ant grindų nesimėto ir jas sėkmingai įgyvendinti tikrai nėra lengva. Aišku, mėginti būtina, tačiau reikėtų neatmesti tikimybės, kad puikus verslo planas gali atrodyti nuostabus tik jums ir turtų iš to susikrauti nepavyks. Štai keletas būdų, kaip pasitikrinti, ar verslo idėjai įgyvendinti vertėtų eikvoti energiją.
* Poreikis. Specialistai pataria išsiaiškinti, ar naujasis sumanymas iš tiesų reikalingas, tai yra ar bus klientų, kurie norės mokėti pinigus už prekę. Galbūt tik išradėjui ar sumanytojui idėja atrodo patraukli, bet paprastam klientui jos tiesiog nereikia. Antra vertus, išanalizuokite pasiūlą, galbūt labai panašūs gaminiai jau seniausiai yra rinkoje ir šiek tiek atnaujintų variantų niekas nepasigenda. * Kaina. Kaip verslininkas skaičiuoja kiekvieną litą, taip ir pirkėjas nori, kuo mažiau mokėti už prekę. Taigi kad ir koks patrauklus būtų naujasis gaminys, jei jo kaina bus neadekvati, vargu ar rasis minios žmonių, norinčių įsigyti naujovę, rašo „smallbiztrends.com“. Vadinasi, jei idėjai įgyvendinti jums reikia daug lėšų ir galutinė produkto kaina itin didelė, galbūt vertėtų ieškoti būdų, kaip sumažinti gaminimo sąnaudas. Jei to nepavyksta padaryti, gal net verta idėjos atsisakyti.
52795
130817
52791