Vilkikai garaže nestovi

Arūnas Lukšys, UAB „Dirvintos transportas“ direktorius: „Dauguma darbuotojų – apie 60 metų, jaunimo turime nedaug.“ JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR.
Sėkmės receptas
* Jei matai, kad keičiasi ekonominė padėtis, negalima lūkuriuoti, o reikia staigiai priimi sprendimus ir prisitaikyti prie naujų aplinkybių.
* Jei viena veikla neduoda norimo rezultato, lygiagrečiai imkitės kitos: „Dirvintos transportui“ statybininkų įdarbinimo užsienyje paslauga leido gerokai išauginti apyvartą ir atnaujinti automobilių parką.
* Įdėmiai atsirinkite darbuotojus, nepatingėkite paskambinti buvusiems kandidatų darbdaviams ir pasiklausti jų nuomonės.
UAB „Dirvintos transportas“ apyvarta, mln. Lt
2009 m. 1,2
2010 m. 2,9
2011 m. 10,4
2012 m. 12,3
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS „Anksčiau krovinius veždavome į Baltijos šalis, Vokietiją, Rusiją. Dabar atsinaujinome automobilių parką ir vežame krovinius į Europą. Keičiasi tik vairuotojai, o vilkikai tik kartą per metus grįžta į Lietuvą“, – sako Arūnas Lukšys, Druskininkų UAB „Dirvintos transportas“ direktorius.
Pakeisti krovinių vežimo geografiją, pasak direktoriaus, privertė rinkos sąlygos. Rusijoje sunku dirbti, nes Lietuvos vežėjai tapo mažiau patrauklūs. Ieškant alternatyvių vežimo maršrutų, teko padaryti ir klaidingų sprendimų. „Iš pradžių mėginome vežti įvairiomis kryptimis. Pavyzdžiui, į Italiją per Šveicariją, Austriją. Tačiau ten itin dideli kelių mokesčiai ir daug pelno tokie krovinių vežimai neduoda. Dabar išgryninome kryptis. Vežame krovinius į Vokietiją, Prancūziją, Ispaniją, Beniliukso šalis“, – kalba verslininkas.
Dvi veiklos kryptys
Teigiamais veiklos rezultatais leidžia džiaugtis sėkmingas krovinių vežimo pasirinkimas. Jei vežimo kryptys būtų tos pačios, beveik pusė vilkikų iš 19 turimų stovėtų garaže, sako direktorius. „Kita įmonės veiklos kryptis – statybininkų iš Lietuvos įdarbinimas Norvegijoje – taip pat davė nemažai pajamų. Beje, būtent dėl šių pajamų galėjome atsinaujinti automobilių parką. Dėl didelės konkurencijos Norvegijos rinkoje kol kas personalo nuomos paslaugų laikinai neteikiame“, – kalba p. Lukšys. Įmonėje dirba daugiau kaip 30 darbuotojų, iš jų 28 vairuotojai. Ponas Lukšys pažymi, kad vairuotojams teko prisitaikyti prie naujų krovinių vežimo krypčių. Anksčiau vairuotojai į reisą išvykdavo savaitei ir savaitę būdavo namuose. Dabar tenka išvykti 4 savaitėms ir tik 2 savaites praleisti namuose. „Iš pradžių vairuotojai šiek tiek priešinosi, tačiau apsiprato ir neilgai trukus patys vairuotojai užsiminė, kad Rusijos vizų nebedarytume. Suprantama, juk Europoje keliai geri, eilėse pasienyje stovėti nereikia, juk kai važiuoji, dirbti, ir laikas greitai bėga“, – darbuotojus supranta p. Lukšys.
Jei situacijoje Rusijos rinkoje pasikeistų, įmonė pasiruošusi krovinius vežti šia kryptimi. „Šiuo metu Rusijoje rinkoje nėra didelių krovinių srautų. Šiuo metu 5 įmonės vilkikai dirba šioje rinkoje. Bendraujame su klientais iš Rusijos, tačiau kol kas jie negali pasiūlyti vežti savo krovinių. Jei padėtis pasikeis, esame pasiruošę padidinti vilkikų skaičių“, – kalba direktorius.
Sėkmės receptas
* Jei matai, kad keičiasi ekonominė padėtis, negalima lūkuriuoti, o reikia staigiai priimi sprendimus ir prisitaikyti prie naujų aplinkybių.
* Jei viena veikla neduoda norimo rezultato, lygiagrečiai imkitės kitos: „Dirvintos transportui“ statybininkų įdarbinimo užsienyje paslauga leido gerokai išauginti apyvartą ir atnaujinti automobilių parką.
* Įdėmiai atsirinkite darbuotojus, nepatingėkite paskambinti buvusiems kandidatų darbdaviams ir pasiklausti jų nuomonės.
UAB „Dirvintos transportas“ apyvarta, mln. Lt
2009 m. 1,2
2010 m. 2,9
2011 m. 10,4
2012 m. 12,3
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS „Anksčiau krovinius veždavome į Baltijos šalis, Vokietiją, Rusiją. Dabar atsinaujinome automobilių parką ir vežame krovinius į Europą. Keičiasi tik vairuotojai, o vilkikai tik kartą per metus grįžta į Lietuvą“, – sako Arūnas Lukšys, Druskininkų UAB „Dirvintos transportas“ direktorius.
Pakeisti krovinių vežimo geografiją, pasak direktoriaus, privertė rinkos sąlygos. Rusijoje sunku dirbti, nes Lietuvos vežėjai tapo mažiau patrauklūs. Ieškant alternatyvių vežimo maršrutų, teko padaryti ir klaidingų sprendimų. „Iš pradžių mėginome vežti įvairiomis kryptimis. Pavyzdžiui, į Italiją per Šveicariją, Austriją. Tačiau ten itin dideli kelių mokesčiai ir daug pelno tokie krovinių vežimai neduoda. Dabar išgryninome kryptis. Vežame krovinius į Vokietiją, Prancūziją, Ispaniją, Beniliukso šalis“, – kalba verslininkas.
Dvi veiklos kryptys
Teigiamais veiklos rezultatais leidžia džiaugtis sėkmingas krovinių vežimo pasirinkimas. Jei vežimo kryptys būtų tos pačios, beveik pusė vilkikų iš 19 turimų stovėtų garaže, sako direktorius. „Kita įmonės veiklos kryptis – statybininkų iš Lietuvos įdarbinimas Norvegijoje – taip pat davė nemažai pajamų. Beje, būtent dėl šių pajamų galėjome atsinaujinti automobilių parką. Dėl didelės konkurencijos Norvegijos rinkoje kol kas personalo nuomos paslaugų laikinai neteikiame“, – kalba p. Lukšys. Įmonėje dirba daugiau kaip 30 darbuotojų, iš jų 28 vairuotojai. Ponas Lukšys pažymi, kad vairuotojams teko prisitaikyti prie naujų krovinių vežimo krypčių. Anksčiau vairuotojai į reisą išvykdavo savaitei ir savaitę būdavo namuose. Dabar tenka išvykti 4 savaitėms ir tik 2 savaites praleisti namuose. „Iš pradžių vairuotojai šiek tiek priešinosi, tačiau apsiprato ir neilgai trukus patys vairuotojai užsiminė, kad Rusijos vizų nebedarytume. Suprantama, juk Europoje keliai geri, eilėse pasienyje stovėti nereikia, juk kai važiuoji, dirbti, ir laikas greitai bėga“, – darbuotojus supranta p. Lukšys.
Jei situacijoje Rusijos rinkoje pasikeistų, įmonė pasiruošusi krovinius vežti šia kryptimi. „Šiuo metu Rusijoje rinkoje nėra didelių krovinių srautų. Šiuo metu 5 įmonės vilkikai dirba šioje rinkoje. Bendraujame su klientais iš Rusijos, tačiau kol kas jie negali pasiūlyti vežti savo krovinių. Jei padėtis pasikeis, esame pasiruošę padidinti vilkikų skaičių“, – kalba direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai