2013-12-10 23:01

Specializacija padeda išsiskirti rinkoje

Kai rinkoje ryški konkurencija ir daug dalyvių kovoja dėl kiekvieno užsakymo, bene vienintelė galimybė išsiskirti ir palenkti užsakovą į savo pusę – specializacija.
Edgaras Rimgaila, UAB „Easting Express“ vykdomasis direktorius: „Investuojame į studentus, kurie vėliau tampa nuolatiniais įmonės darbuotojais.“ JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR.


UAB „Easting Express“ pardavimai ir paslaugos (be PVM), mln. Lt
2009 m. 1,3
2010 m. 10,9
2011 m. 15,8
2012 m. 16,7
UAB „Easting Express“ duomenys


0,18 mln. Lt Toks įmonės pelnas 2012 m. prieš apmokestinimą. „Kartu su broliu kurdami verslą iš karto pasirinkome ryškią specializaciją, tai yra dalinius krovinius. Taip apsibrėžėme geografinę specializaciją, nesirinkome visų krypčių, o tik keletą pagrindinių: Pietų Europa – Italija, Ispanija, Prancūzija ir Rytų kaimynai – Kaliningrado sritis, Baltarusija. Be to, stengėmės išplėsti pardavimo rinką, ieškojome klientų ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse. Stengėmės turėti klientų bent 5 šalyse“, – apie įmonės, įkurtos 2008 m., strategiją pasakoja Edgaras Rimgaila, Vilniaus UAB „Easting Express“ vykdomasis direktorius.
52795
130817
52791